יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

תארו לכם בושם בריח של ספר...

אין גבול למספר הבשמים שאפשר למצוא על המדף בפארמים השונים, יש את אלו שאוהבות את הריח המתוק ויש את אלו שאוהבות את הריח החמצמץ יותר,יש את אלו שמעדיפות ריח נקי ויש כאלו שמעדיפות את הריח חזק ודומיננטי כזה שלא יורד אפילו אחרי מקלחת (יש לי אחד כזה בושם בוטיק מהסדרה המולקולרית ,בושם ייחודי שנמכר רק דרך חברת CALL PERFUME).

אבל... אם אני רוצה יום אחד או ערב אחד להיות ייחודית ולעטות על עצמי ריח שסביר להניח שלא אריח על אף אחד אחרת בעבודה,בשעות הפנאי ואפילו בחדר הכושר (אם הייתי מתאמנת..:) אז אבחר באחד מבשמי הבוטיק או שאולי אפשר לקרוא להם בשמי נישה ומה זה בעצם "בושם נישה" :בושם הנישה מהווה אלטרנטיבה ראויה למותגי הבישום הסטנדרטים חובקי העולם. הצרכן המודרני מעוניין להתבשם בדרך שונה של ביטוי אישי, להיות אינדיבידואליסט ולא ללכת בדרכי אחרים.


כך נולדו הריחות הבאים: בושם בריח של תינוק ולא סתם תינוק אלא "תינוק שובב" בושם בריח ספרים חדשים,בושם בריח של חופשה ובושם בריח של יסמין וסיגריות. נשמע מוזר, מעניין ומסקרן כאחד. יוצרי הבשמים הם אמנים בפני עצמם שקיבלו את ההשראה שלהם מכל מיני דברים אותם חוו ועברו בחיים. קשה יהיה למצוא עוד ריח כזה!


את אלו ועוד רבים יחודיים וטובים ניתן להשיג רק ב

call perfume אתר הבית





בושם שמזכיר ניחוחות של ספרים חדשים papers passion

בארון הבשמים שלי תמצאו כמה וכמה בשמים וביניהם גם בשמי בוטיק כגון בושם מהסידרה המולקולרית, בושם למזל בתולה מסידרת בשמי המזלות  ועכשיו התמזל מזלי להתחדש גם בבושם בוטיק נוסף ומדהים ששמו DORSAY  זהו בושם של אצולה שהוקם כבר לפני שנים רבות  והיה שכיח באצולת וורסאי ולונדון שהתזתי אותו לראשונה לא יכלתי שלא להגיב בWOW ריח בדיוק כמו שאני אוהבת ,פראשי ,פירחוני משלב בתוכו ריחות שמזכירים לי יסמין ופרחים לבנים אחרים השאיר אחריו שובל של ריח נדיר שקשה היה להתעלם ממנו גם שחזרתי הביתה ולאחר המקלחת.

את הבשמים ניתן היום להשיג רק בחברת CALL PERFUME שמשווקת בשמים דרך האינטרנט ובנוסף מתהדרת בחנות בשמים ברעננה ליד הקניון.

בושם DORSAY  לגבר, מריח אצולה

מיד התחברתי לריח המדהים והפראשי של DORSAY  לאישה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה