יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

תני לי בבקשה חליפה בגוון מיקאפ...

כבר זמן מה שאני נמשכת מאוד לגוון ה"ניוד" ומה זה בעצם "ניוד" לאלו מאיתנו שחס וחלילה אינן יודעות ,ניוד הוא בעצן גוון מייקאפ או גוון עור צבע טבעי שמשתלב עם המון צבעים אחרים בדרך כלל מתאים יותר לבעלות עור שחום אבל מה לעשות אני בהירה ועדיין אוהבת לעטות על עצמי פריטי אופנה בגוון הזה יגידו מה שיגידו.
מעצב העל איב סאן לורן השיק לא מזמן קולקציה חדשה של איפור לסתיו חורף 2013 שם הקולקציה הוא "לה טוש אקלה" על שמו של טוש ההארה המפורסם שלו שכבר נמצא זמן רב בשוק ומצליח כל כך. בסדרה החדשה הזו והמהממת יש לומר משיק איב סאן לורן את המייקאפ החדש שלו, מייקאפ להענקת זוהר רב מימדי עם תחושת קלילות ושלימות לעור.
16 גוונים למייקאפ, 3 משפחות צבעים והחידוש הוא -תתי גוונים כך שבתוך כל משפחה תוכלי למצוא את הצבע המדוייק לגוון העור שלך בלי כמעט ובלי בערך, מ ד ו י י ק ! 
לא יודעת מה אתכן אבל לי חשוב מאוד המרקם על הפנים ,חשוב לי שיהיה קליל ולא מורגש והמייקאפ הזה אכן עונה על הצורך הזה, מטשטש פגמים ומתמזג עם העור באופן מושלם! אין ספק שאיב סאן לורן יודע לעשות את העבודה היטב כי הפנים שלי אכן נראו מליון דולר כשניסיתי אותו ואם רק יכלתי להרשות לעצמי את החליפות המדהימות האלו שלו אין ספק שהיתי נראית כאילו יצאתי מקטלוג אופנה. בינתיים אסתפק במייקאפ ובשטיפת העיניים במראה הניוד של איב סאן לורן המראה אולטימטיבי לסתיו הקרב ובא עלינו לטובה!

מחיר המייקאפ "לה טוש אקלה" 275 שח ל30 מ"ל

אז איזה מוצר של איב סאן לורן אתן הכי אוהבות? 
תגובות יתקבלו בברכה..



זוכרות אותו? טוש אקלה איב סאן לורן 












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה