יום ראשון, 2 בספטמבר 2012

אילו מתנות היית רוצה לקבל?

כמה פעמים מצאתי את עצמי יוצאת למסע החלפות אחרי יום ההולדת שלי. מקבלת מתנות מכל מיני סוגים כאלו שבאמת רוצה וכאלו שלא ממש. תארו לכן סיטואציה: חברה טובה מגיעה לשעת הלידה ומיד לאחר מכן מופצצת במתנות,עייפה מ9 חודשי הריון ומהלידה עצמה היא מוצאת עצמה משוטטת בקניון הקרוב למה שנקרא "פרוייקט החלפת מתנות" ,קבלה לפחות מתנה אחת או שתיים זהות,עוד כמה שהיא לא ממש זקוקה להם ואולי עוד מספר מתנות שהיא אכן רואה לנכון להשאיר.
כמו מלאך משמיים הגיח אלנו מיזם חדש שהולך לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים,קלים לנותן המתנה וקלים עוד יותר למקבל המתנה.
תכירו את "GIFTLIST" פלטפורה חדשה ליצירה ושיתוף של רשימת מתנות לקראת אירוע. כן, ממש כמו בחו"ל.גיפטליסט הוא אתר המעניק לבעל השמחה את האפשרות ליצור רשימת מתנות רצויות לפני האירוע ולשתפה עם אורחי הארוע ואני שואלת אתכם מה יותר טוב מזה? כולם יוצאים מרוצים לא?

בגיפטליסט טווח רחב מאוד של מחירי מתנות וסוגי מתנות כך שכל אחד יכול לייצר לעצמו רשימה מגוונת מבחינת מחירים ופריטים .המותגים הם מותגים מכל מיני סוגים כמו כן ניתן למצוא באתר גם מוצרי בוטיק ומוצרים חוויתיים כגון קורסים וסדנאות. אני אפילו מצאתי שם מוצר מגניב ביותר שנקרא -"מקבל החלטות"  ,אין סוף לאפשרויות . 
הרעיון המופלא הזה נהגה על ידי היזמית שילה ברון אשת עסקים ואם טריה שכנראה חוותה את הצורך הזה בעצמה מיד לאחר שילדה. אז מהיום לא רק בארצות הברית אלא גם כן אצלינו אפשר לקבל בדיוק את המתנות שרוצים .

בפשפוש ,יש לומר מעמיק באתר ,מצאתי מותגים אהובים כמו "לאוקסיטן" "סוהו" ,"LUPA" ואפילו את מותג הקאפקייקס הראשון בארץ "I LOVE CUPCAKES" ואני מאוד אוהבת אותם בינינו מי לא אוהבת להתפנק במתוקים המיוחדים האלו ביום הולדתו או בכל אירוע משמח אחר.

אז תתחילו לשנן את השם -GIFTLIST
מסתקרנים? הנה הקישור לעולם המתנות המופלא הזה

אתר המתנות הראשון בישראל

סרטון יו טיוב על האתר
סרטון יוטיוב

"מחליט החלטות" 55 שח מתנה מקורית למי שעומד בפני החלטה חשובה
קופסאות איכסון, מתנה מקסימה לחנוכת בית (זה בשבילך אורלי )
צפרדע לאכסון צעצועי אמבטיה, מדליק ביותר לאישה היולדת 

מי לא אוהב לקבל קאפקייק של I LOVE CUPCAKES  במתנה אה??





תזכרו את שלושה הצעדים הבסיסיים:

1.בונים רשימת מתנות
2.משתפים עם המוזמנים
3.מקבלים את המתנות 

יותר קל מזה??



3 תגובות:

  1. בשעה טובה!באמת הגיע הזמן שיהיה משהו כזה גם בארץ

    השבמחק
  2. כבר הבנו את זה שהכל מגיע לפה באיחור לא? העיקר שהגיע ויש שם דברים חבל על הזמן
    דרך אגב הקאפקייקס הוכנו בסדנא על ידי!! מהמם לא?

    השבמחק