יום שני, 24 בספטמבר 2012

סטילינג בשחור לבן

לפני מספר שבועות החלטנו אני וחברה טובה שהגיע הזמן שאפרגן לה בחוויית סטילינג מה רע? שמנו פעמנו אל קניון ארנה שבהרצליה למסע של פישפושים על מנת למצוא עבורה את המראה הנכון והנחשק. מפאת צנעת הפרט ובקשת החברה נקרא לה "ד" . ד, בחורה בסביבות גיל ה30 לחייה ,בעלת מבנה גוף רזה, עוסקת במכירות, נוהגת להתלבש בפירטי בייסיק בעיקר ,ג'ינס וחולצה חלקה או גופיה, נעליים שטוחות בעיקר, היא לא חובבת גדולה של תכשיטים ואקססוריז אבל כן חשוב לה להראות מעודכנת ומטופחת. כאן נכנסתי אני לתמונה בהסכמה משותפת החלטנו כי המראה הנכון עבור "ד" הוא מראה סולידי אלגנטי  ונשי ,מראה אשר יוכל לשרת אותה גם ביומיום כשהיא בעבודה ויוצאת לפגישות וגם בשעות הערב כשמחליטה לצאת לבר או מסעדה.

המסע בקניון ארנה היה בהחלט פורה, עברנו מחנות לחנות על מנת לבנות ל "ד" את המראה הנחשק ולאחר ביקור בתאי הלבשה של לא מעט חנויות הגענו לחנות אחת מיוחדת במינה ושם מצאנו את האווטפיט המדהים הזה , שם החנות :DOROTHY PERKINS , רשת לונדונית מדליקה אחת מבין כמה טובות וידועות כמו TOP SHOP ומיס סלפרידג' אותן הכרתי  מתקופת הנסיעה שלי לביקור חברה טובה שחייה בלונדון. הסגנון הוא סגנון קלאסי והמחירים בהחלט נוחים ולא מופקעים מידיי. הרכבנו ל "ד" אווטפיט בשחור לבן שכולל טייץ דמוי עור שחור, חולצת שיפון עם הדפס פיפיטה ,ג'קט שחור מעט מנצנץ והוספנו תיק ונעליים תואמים, אני הייתי מרוצה מהתוצר הסופי וגם "ד" שמאוד התלהבה והחליטה לאמץ לעצמה את רעיון הכללי של המראה, מראה "אשת העסקים המצליחה" קבלו הצצה...














מחירים:
ג'קט שחור : 459 ש"ח
חולצת שיפון: 279 ש"ח
טייץ: 299 ש"ח
תיק : 259 ש"ח
נעליים: 299 ש"ח

אתר הבית של המותג

3 תגובות: