יום שני, 3 בספטמבר 2012

כשבונד ורי'צי פגשו את בורז'ואה

לפני מספר ימים הוזמנתי לארוע השקה מקסים של מותג האיפור והטיפוח "בורז'ואה". המותג הוא מותג צרפתי מתוק ומדליק אשר מביא איתו את בשורת האיפור המקצועי אבל במחירים עממים. נשמע טוב לא? בארוע הציג לנו מאפר הבית של החברה את הלוק לסתיו חורף הקרוב והדגים זאת על אחת המשתתפות, האמת התוצאה דיברה בעד עצמה, ניתן לזהות באיפור של המותג את האיכות הלא מתפשרת ועם זאת שמירה על קו אופנתי ושיקי כאחד.
בורז'ואה הגיע אלינו לא מזמן למדפים ותופס תאוצה רבה, על אף שהוא בשוק כבר 150 שנה ידעתם את זה??
בשנת 1898 מגוון מוצרי החברה עמד על 700 פריטים כגון סמקים,צלליות,סבונים,פודרות על בסיס אבקת אורז ,תכשירי שיער ומסקרות.
לא יודעת מה איתן? אני התרשמתי מההסטוריה, שמעתי רבות על המוצרים ועל האיכות שלהם וכשניסיתי נוכחתי לדעת שאכן יש צדק בדברים, מדובר באיפור עמיד, מקצועי והמחירים הוגנים ביותר. בהחלט החלטתי לפנות מקום במדף האיפור שלי גם למוצרים האלו שכן נראה לי שאהנה מהם מאוד.
באותה השקה נחשפנו גם ל2 בשמים מדהימים וחדשים שעדיין לא יצאו לשוק אבל בקרוב מאוד:

הבושם הראשון הוא MADEMOISELLE RICCI מבית מי אם לא נינה ריצ'י. הבושם הזה הוא בושם פרחוני וסוחף אי אפשר להתעלם ממנו שהותז לכל עבר בחדר שבו שהינו,מעוצב כקופסאת מתנה שמי מאיתנו לא תשמח לקבל ואכן שמחתי עד מאוד כשגיליתי אותו בשקית שקבלתי.
הבושם הוא בושם רומנטי, חושני ומואר כמו פריז בלילה שהאורות מנצנצים על זוגות האוהבים ברחובות ובשדרות.
הקמפיין לבושם הוא שילוב קטעים מכל מיני סרטים רומנטיים מאז ועד היום, הכל ביחד חגיגה לאף ולעיניים

ואיך אפשר בלי הגבר ? את הבושם ג'יימס בונד הרחנו גם כן והתגובות היו " וואוו" רק מהריח אפשר להעיד מספר דברים על הגבר שמאחוריו: הוא יהיה גבר חזק, מתוחכם,מלושט, חלקלק, חושני ומשדר עוצמה. במילים אחרות כל מה שאנחנו הנשים מחפשות בגבר לא?? קשה יהיה לי לתאר את הריח פה אבל תקשיבו בנות, אתן חייבות את זה לגבר שלכן לכבוד החג הקרוב, מבטיחה , אתן לא תצטערו.
בין מרכיבי הבושם :ברגמוט,לבנדר,וניל ותפוח אך יש עוד ועוד ועוד שיוצרים את הריח המשכר הזה.

ועכשיו אחרי שעשיתי לכן חשק, אתן מוזמנות להגיע לאחת מהפארמים הקרובים ולהיווכח בעצמכן על מה אני מדברת אז קדימה ! החגים מתקרבים ואתן חייבות לעצמכן ולגבר שלכן  כמה מתנות .


הבושם החדש של ג'יימס בונד ,מחוספס כמו האריזה


מדמוזל ריצ'י הבושם החדש מבית נינה ריצ'י,תזהרו הוא ממכר






מה לבשתי בערב הזה?

חולצה אדומה מנוקדת של SCELLA
חצאית כחול סגול של בנטון
תיק אדום ,אוסף אישי נרכש באי ביי
נעליים של בי יוניק 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה