יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

הגרלה שלא תרצו לפספס

9.11.12

הזוכה בהגרלה היא טלי גולדזון, טלי נשלח אלייך מייל.
תודה לכולן על ההשתתפות ולא לדאוג יהיו עוד הגרלות שוות בקרוב!!!

חדר ארונות רוצה לפנק אתכם בסופ"ש ב2 מוצרי איפור חדשים לבחירתכן, המוצרים להגרלה הם:

סומק ברונזר של מדינה מילנו- SOLAR POWER DESERT STONE
ספוגית מייקאפ מיוחדת של מדינה מילנו- CLEVER SPONGE
ליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו -  EXACT COLOR LIPSTICK
צללית קרם אפורה של מדינה מילנו-VIBRANT PIGMENT EYESHADOW NO 03
ליפגלוס של מייבילין- COLORSENSATIONAL CREAM GLOSS NO 105

כל המוצרים חדשים באריזה מקורית !

כל מה שצריך לעשות זה את השלבים הבאים:

1. הכנסו לעמוד של חדר ארונות בפייסבוק וליחצו LIKE
2. אם אתן עדיין לא מנויות זה הזמן לעשות זאת : יש להירשם על ידי לחיצה על "הצטרף לאתר זה" בתחתית עמוד   הבלוג  (מקש בצבע כחול) ולמלא פרטים.
3. עשו SHARE לפרסום ההגרלה בדף שלכן
4. השאירו לי תגובה לפוסט ובו ציינו 2 מוצרים לבחירתכן+שם ומשפחה+כתובת מייל

ההגרלה תתקיים ביום שישי הבא 9.11.12 ותפורסם פה בפוסט, כמו כן הזוכה תקבל הודעת מייל על זכייתה

בנות שימו לב:
על מנת להכנס להגרלה יש לבצע את 4 השלבים !!

בהצלחה!!




צללית קרם בצבע אפור מהסדרה הזו

ספוגית בצבע ורוד פוקסיה




51 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. עוקבת ושיתפתי ועשיתי מזמן לייק לדף בפייסבוק:)

    שני המוצרים שהייתי רוצה לזכות בהם: הברונזר והצללית קרם אפורה.

    שם: אל, מייל:abcdefgh220@walla.com

    בהצלחה לכולן:)

    השבמחק
  3. הי בובה,
    אחלה הגרלה!
    עשיתי הכל (חלק כבר מזמן)
    אשמח לזכות בספוגית מייק אפ ובליפסטיק.
    סופ"ש מהמם♥
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  4. היי:) אשמח לזכות בברונזר ובליפסטיק.
    המייל שלי: LITALURI@GMAIL.COM
    תודה!
    ליטל

    השבמחק
  5. הגרלה שווה!!
    אשמח לזכות:
    1. ברונזר
    2. גלוס מייבילין
    ester_biderman@walla.co.il
    תודה,
    אסתר ביידרמן :)

    השבמחק
  6. היי אני אשמח מאוד, מאוד לזכות בליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו - EXACT COLOR LIPSTICK
    ובספוגית מייקאפ מיוחדת של מדינה מילנו- CLEVER SPONGE
    שמי אנה שחנוביץ' והמייל שלי shahnovicha@gmail.com

    השבמחק
  7. היי שמי שני גולן אשמח לקבל את השפתון של מדינה ואת הספוגית למייקאפ
    המייל שלי :GOLN_SHNI@WALLA.CO.IL

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, תודה על התגובה
      חסר הלייק לעמוד שלי
      והרשמה לבלוג- הצטרף כקורא

      בהצלחה

      מחק
  8. אשמח לזכות בצללית הקרם ובסומק-ברונזר.
    מאיה בלומנפלד, mayab_ilna2@walla.com

    השבמחק
  9. הגרלה כיפית !!
    שמי עדי צבר
    שני המוצרים שאני רוצה הם הסומק ברונזר והליפסטיק המעצים :)
    מייל : adikolada@gmail.com

    השבמחק
  10. הגרלה מעולה!

    אשמח לשפתון ולצללית =]]

    lenawolkogon@gmail.com
    שיתפתי, עשיתי לייק ונרשמתי ^_^
    בברכה,
    אלנה וולקוגון

    השבמחק
  11. הי שמי טלי ולפני רגע ביצעתי את כל הדרוש כדי להכנס להגרלה.
    בדף שלך יש אפשרות לעשות share אבל בפייסבוק הוא רושם שישנה תקלה ואי אפשר לעשות share.
    פירסמתי את ההגרלה בדף הפייסבוק שלי - אני מקווה שזה בסדר.
    אשמח אם תודיעי לי במייל tali_b23@yahoo.com

    השבמחק
  12. היי תודה על הגרלה כייפית
    הייתי רוצה לזכות בסומק ברונזר של מדינה מילנו ובליפ גלוס של מייבלין
    adalecorali@walla.com
    תודה ואחלה סוף שבוע מגניב

    השבמחק
  13. היי, אשמח לזכות בברונזר ובשפתון של מאדינה..!
    עשיתי את כל השלבים כמובן
    ספיר עברי
    sapir_i@walla.com

    השבמחק
  14. 1 - עשיתי לייק (אני Elinor Benchimol בפייסבוק)
    2 - הצטרפתי כמנויה (תחת השם Elinor ומייל elinor.benchimol@gmail.com)
    3 - שיתפתי את ההגרלה בדף הפייס שלי
    4 - אשמח לזכות בליפסטיק וצללית קרם אפורה של מדינה מילנו.
    שמי: אלינור בן שימול / Elinor Benchimol
    מייל: elinor.benchimol@gmail.com

    תודה ושיהיה אחלה סופ"ש :)

    השבמחק
  15. היי הייתי שמחה לזכות בבורנזר ובצללית קרם של מאדינה
    limoraviv@bezeqint.net

    השבמחק
  16. הייתי שמחה לזכות בברונזר של מאדינה וצללית קרם של מאדינה

    השבמחק
  17. אני רוצה את הברונזר ואת הספוגית! לייקים והרשמות למיניהן ברור שעשיתי כבר מזמן :)

    השבמחק
  18. מזל טוב לי! חברה חדשה בבלוג שלך..
    עשיתי לייק, נרשמתי לעקוב ושיתפתי על הקיר- http://www.facebook.com/pages/%D7%97%D7%93%D7%A8-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%94-%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%A3-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C/353749801314533#!/

    אם הייתי זוכה (ואין חשש, אני אף פעם לא זוכה בכלום...) הייתי רוצה את הברונזר והשפתון...
    בלוג מגניב, שבוע טוב...
    ayala_tiran@yahoo.com

    השבמחק
  19. אני רוצה את הברונזר ואת השפתון :)
    avitalbe@gmail.com

    השבמחק
  20. היי :)
    הגרלה נחמדה :) עשיתי את כל השלבים :)
    הייתי שמחה לזכות בשפתון של מדינה מילנו, ובצללית הקרם :)
    קוראים לי אלינה בלוקון, מייל ali.belokon@gmail.com

    המון תודה! שבוע טוב!

    השבמחק
  21. היי :) הגרלה מקסימה,אהבתי!
    קוראים לי ענת ג'רסי anatdjerassi@gmail.com
    עשיתי לייק- anat djerassi בפייסבוק ושיתפתי
    והמוצרים בהם אשמח לזכות לאחר התלבטות הם הברונזר של מדינה מילאנו והגלוס של מייבלין :)

    השבמחק
  22. היי :) הגרלה שווה מאוד!
    עשיתי לייק בפייסבוק, הצטרפתי כמנויה לבלוג ושיתפתי בפייסבוק :)
    המוצרים בהם אשמח לזכות: הברונזר והשפתון של מדינה מילאנו.
    מייל: tnt1005@walla.com
    נטלי לוי

    השבמחק
  23. הי אשמח להתחדש לכבוד בואו של הסתיו בשקט פנימי הס...באיזה צליל ותו וגם ב....
    ליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו - EXACT COLOR LIPSTICK
    צללית קרם אפורה של מדינה מילנו-VIBRANT PIGMENT EYESHADOW NO 03

    השבמחק
  24. ווואוווו איזה מוצרים מדהימיים תודה !!! אני רוצה(וממש קשה לי לבחור )ליפסטיק של מדינה מילאנו וסומק ברונזר של מדינה מילאנו !
    הילה בן יוסף hilolaby@gmail.com
    תודה רבה על ההגרלה מקווה שאזכה !!
    עשיתי שייר ולייק : hila ben yosef

    השבמחק
  25. הגרלה שווה ביותר ! אשמח לזכות בליפסטיק ובסומק ברונזר ;)
    שם - ויקה בחמן .
    איימל - vika1610@walla.com .
    עשייתי לייק ושייר , בהצלחה לכולן !

    השבמחק
  26. הייתי שמחה לזכות בליפסטיק והברונזר (:
    המייל שלי: ESTR300@WALLA.COM

    השבמחק
  27. ביצעתי את כל השלבים :-)
    אשמח לזכות בליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו ובסומק ברונזר של מדינה מילנו

    שם: נעמה שלום
    מייל: tink19@walla.co.il

    השבמחק
  28. שלום!
    כל השלבים בוצעו בהצלחה ובכיף!
    אשמח לזכות ב:ברונזר וצלילית קרם בצבע אפור

    שם: מרינה אלשטיין
    מייל: marinael@orange.net.il

    השבמחק
  29. אשמח מאוד להתחדש בברונזר וליפסטיק הגרלה מהממת
    עשיתי את כל השלבים באהבה ובהצלחה
    odeds1974@yahoo.com

    השבמחק
  30. היי ביצעתי את כל השלבים :)
    אני מאד אשמח לקבל את הספוגית בצבע ורוד ואת הליפסטיק של מדינה מילאנו :)

    השבמחק
  31. היי כל השלבים בוצעו..
    אשמח לזכות בספוגית בצבע ורוד ובברונזר של מדינה מילאנו.
    מקווה וממתינה
    תודה

    השבמחק
  32. ערב טוב
    כל השלבים בוצעו
    אשמח מאוד לזכות בסומק ברונזר ובשפתון
    שם :דקלה עטיה
    אימייל :dikla251@gmail.com
    מחזיקה אצבעות חזק חזק :)

    השבמחק
  33. היי ♥ אני חדשה בבלוג ואני אשמח לזכות בברונזר ובליפסטיק המעצים .ביצעתי את כל השלבים ובהצלה לי :)

    השבמחק
  34. אני אשמח לסומק ולצללית
    שושנה אשר
    asher.shoshana@gmail.com

    השבמחק
  35. עשיתי 1+2+3
    אשמח ל:
    ליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו - EXACT COLOR LIPSTICK
    צללית קרם אפורה של מדינה מילנו-VIBRANT PIGMENT EYESHADOW NO 03
    מרים יוסקוביץ
    miriamyoskovich@walla.co.il
    תודה ובהצלחה! :)

    השבמחק
  36. יש פה הרבה בנות שמתנסות בהגרלה הזאת וגם אני רוצה לנסות, אני יודעת שאין לי סיכויים לנצח.. אבל לא חבל לנסות, ההגרלה המגניבה ?! אשמח להשתתף בה. כמובן עשיתי את כל השלבים. בחרתי ב: ליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו וצללית קרם אפורה של מדינה מילנו.
    אינה פיינרמן
    innfan73@gmail.com

    תודה

    השבמחק
  37. היי :) הגרלה מדהימהה
    אשמח לליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו - EXACT COLOR LIPSTICK
    וסומק ברונזר של מדינה מילנו- SOLAR POWER DESERT STONE
    שמי :
    אסנת פרצ'יקוב
    asnati12walla.com
    תודהה :)

    השבמחק
  38. היי נראה אחלה בלוג.. עשיתי את כל השלבים
    שמי ענבל אליהב
    המייל שאני עוקבת איתו אחר הבלוג הוא inbalelihav@gmail.com
    אך המייל בו אני משתמשת הוא inbalelihav@walla.com
    אשמח לזכות בברונזר של מדינה מילאנו ובצללית קרם של מדינה מילאנו
    בהצלחה לכולן!!

    השבמחק
  39. היי ,ביצעתי את השלבים המבוקשים .. הגרלה שווה ביותר
    אני אשמח לזכות ב...

    ליפסטיק המעצים את גוון השפתיים של מדינה מילנו - EXACT COLOR LIPSTICK
    צללית קרם אפורה של מדינה מילנו-VIBRANT PIGMENT EYESHADOW NO 03

    מיכל אנגלנדר
    Michal Englander
    mikey.e.26@gmai.com

    השבמחק
  40. עשיתי את כל השלבים
    אשמח לזכות בשני המוצרים הבאים ברונזר משגע וספוגית בצבע ורוד פוקסיה
    מרינה גרינגאוז
    marina88@vmail.co.il

    השבמחק
  41. חגית hagit33@hotmail.com6 בנובמבר 2012 בשעה 23:26

    ביצעתי את 4 השלבים.
    אשמח לקבל את הברונזר/צללית והליפסטיק של מדינה מילאנו:)
    תודה!
    חגית הורביץ hagit33@hotmail.com

    השבמחק
  42. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  43. היי הגרלה שווה ביותר
    כל השלבים בוצעו :-)
    אשמח מאוד לזכות בסומק ברונזר של מדינה מילנו- SOLAR POWER DESERT STONE
    וצללית קרם אפורה של מדינה מילנו-VIBRANT PIGMENT EYESHADOW NO 03
    שם :אורטל מכלוף
    אימייל :toli2006@walla.com
    מחזיקה אצבעות חזק חזק :)

    השבמחק
  44. הייי,
    אני אשמח לזכות בברונזר ובליפ גלוס!
    שמי: טלי גולדזון
    אימייל: tali.goldzon@gmail.com זה המייל איתו הצטרפתי לבלוג ואילו בפייסבוק אני תחת המייל goldzon@walla.co.il
    תודה!

    השבמחק
  45. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  46. הגרלה מקסימה!!!! היתי רוצה את השפתתון, ואת הספוגיתת,

    maialuber@walla.co.il

    בהצלחה לכולם!

    השבמחק
  47. היי ביצעתי את השלבים בשימחה
    הייתי מעוניינת לקבל : ליפסטיק המעצים של מדינה מילנו +סומק ברונזה
    שמי: שרית נגאר
    מייל: saritn@magal-s3.com
    המשך יום מקסים :)

    השבמחק
  48. מילאתי את השלבים.. ועכשיו רוצה להיכנס להגרלה!:)

    שמי אלה בר חיים, הייתי שמחה לקבל סומק ברונזר +ליפסטיק של מדינה מילאנו :)
    והמייל שלי- elabh@walla.co.il

    השבמחק
  49. היי
    קודם כל שיהיה בהצלחה לכולן אני מעוניינת בברונזר ובשפתון
    שמי- מורן ליבוביץ leibovich.moran@gmail.com
    תודה וסופש מקסים

    השבמחק
  50. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק