יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

מדברת בשפה של צעירים

רשת האופנה TNT החליטה החורף הזה לקבל את ההשראות שלה מהשפה הרווחת היום בקרב בני הנוער הממ...גניבים!!.
ביטויים שונים ומילים מגוונות נולדו מתוך אותן חוויות שבני הנוער עוברים ביום יום כגון, מסיבות וכו'. אין ספק שהמותג מציג את עצמו כמותג של FUN מותג  "מגניב",מסיבתי,נערי והקולקציה בהתאם, על אף שאפילו אני בגילי המופלג מצאתי פה ושם פריטים נחשקים למרות שאני כבר לא נערה ובואו נאמר שגם שהייתי לא הייתי חיית מסיבות כל כך הגדולה. תמיד כיף ונעים לחזור להיות צעיר גם בראש וגם בלבוש שהריי זו דרך ההתבטאות שלנו ובמיוחד של הצעירים של היום.

TNT פונה גם לנערים וגם לנערות היא משווקת גם בגדים וגם איבזור כגון משקפי שמש, צעיפים ושרשראות. נערים יכולו למצוא תחתונים וגרביים כחלק משלים למלתחה שלהם. גם פה רואים את השפעות הטרנדים של היותר מבוגרים כגון: הצבעים המעושנים של החורף,פאייטים,שילוב של שחור לבן,אוברסייז וכו. שילובים בין צבעים מנוגדים נותנים אפקט של דרמתיות לחלק מהפריטים ובהחלט אפשר למצוא שם גם כמה אווטפיטים למסיבות סיום וארועי ערב לסוגיהם.

לגביי TNT יש לי דעה שאני מחזיקה בה דיי הרבה זמן, הבגדים מדליקים המחירים שווים ומה אנחנו צריכים יותר מזה?











תגובה 1: