יום שישי, 16 בנובמבר 2012

הפוגת מתח עם מותג איפור חדש בישראל

הישר מגרמניה מגיע לממלכת האיפור שלנו מותג חדש והפעם מגרמניה. 
בתוך כל הבלאגן בחוץ, כן גם בתל אביב, מצאתי לי את הזמן לשתף אתכם בנושא אהוב שהוא סוג של התמכרות בשבילי ובשביל רבות מקוראותי - איפור וטיפוח,זה נחמד שמידי פעם מגיעות לשוק הישראלי חברות חדשות על מנת לרענן לי את מגירת האיפור/טיפוח. אני אוהבת להתנסות, להשוות ולשתף אתכן בחידושים האחרונים, בשביל זה אני פה לא? אז קבלו את הממתקים החדשים במגירת האיפור שלי והפעם תוצרת גרמניה ! 
בנות תכירו את ג'ובאני , המאפר הראשי של המותג, כן הוא חתיך, כן הוא מוכשר ומייצג בכבוד את החברה כשלצידו דוגמנית מהממת לצורך הדגמת מראה איפור מעלף לחורף הקרוב!

מותג האיפור MALU WILZ הוא מותג איפור מקצועי מספר 1 בגרמניה, המותג הוא מותג יוקרה אקסלוסיבי שמשמש מאפרים רבים בעולם, יש להם את כל המוצרים השיגרתיים שכל אחת מאיתנו צריכה על מנת להראות מליון דולר, אבל גם כמה מוצרים חדשנים ומגניבים שיחודיים רק להם. בנוסף למוצרי האיפור אפשר למצוא גם מוצרי טיפוח שמכילים רכיבי אנטי אייג'ינג,אגב, בכל מוצר איפור קיימים גם רכיבים טיפולים לטיפוח העור שגם זה חידוש מרענן.
כרגע ניתן למצוא את המותג אצל קוסמטיקאיות ומאפרות מובחרות בארץ, בנוסף ישנה נקודה בתל אביב בבית גקנטיק- ויצמן 32 ת"א ובחנות הדגל של החברה בחיפה ברחוב מוריה 118 

שווה להכנס לאתר ולהתעדכן במוצרים:
דרך אגב המחירים שפויים לגמרי!
www.maluwilz-israel.co.il







מוצר חדשני ויחודי נוזל לקיבוע שפתון ללא הרגשת יובש.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה