יום רביעי, 17 באוקטובר 2012

תכירו את OROGOLD COSMETICS

לפני מספר ימים נחשפתי למותג חדש בישראל ,האמת שמותג כבר קיים מ2007 והוקם על ידי קבוצת יזמים יהודיים אבל שווק עד היום ב50 חנויות  בארצות הברית ובאירופה וכמו המון מותגים אחרים אילנו החברה הזו הגיע באיחור אבל טוב שהגיעה.
מה שמייחד את המותג היא העובדה שכל המוצרים מבוססים על זהב טהור 24 קארט. אם אנחנו אוהבות את הזהב כשהוא בא בצורה של שרשרת או טבעת למה שלא נרצה גם שיהיה חלק משגרת הקוסמטיקה שלנו?

המותג הוא מותג יוקרתי  והמוצרים נעשים  בטכנולוגיה מאוד חדשנית ויחודית ,המוצרים משדרים יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת ומשווקים בעיקר לקהל מאוד בוטיקי ויחודי,המחירים בהתאם. ידעתן לזהב יש יכולות אנטי אייג'ינג יוצאות דופן? מסתבר שכן! 


קצת הסטוריה:

תכונות הזהב הטהור היו ידועות לאדם עוד לפני כ5000 שנה . ידוע כי קלאופטרה נהגה לישון עם מסכת זהב על מנת להגביר את הגמישות של גוון העור ולשמר את הבוהק הטבעי שלו 

חשוב לדעת :

המוצרים מתאימים לכל סוגי העור
המוצרים מגיעים באריזות חסכניות ואיכותית חלקם אפילו מודדת בדיוק את כמות התכשיר הרצויה לשימוש 
המוצרים ישווקו בשלב ראשון רק בקניון מלחה בירושלים ובפארק הקרח באילת
המוצרים משווקים גם דרך חנות אינטרנטית www.orogoldisrael.com בקרוב גם חנות דרך הFACEBOOK
המוצרים לא נוסו על בעלי חיים (נושאים את סמל הארנב)
המוצרים נושאים תעודה אוטנטית של זהב מקורי 24 קארט



קבלו שוס, המחיר בישראל ימכר בארץ ב30%-50% מהמחיר בחו"ל שלא כמו שאר המותגים הבינלאומים שמתומחרים אצלנו יקר יותר מבחו"ל. החנויות בארץ יהיו מעוצבות כהיכלי יופי מזמינים ובנוסף מבקרי החנות יוכלו להינות מהתנסות במוצרים ובטיפולים שונים ללא שוב מחויבות.


רק לשם השוואה:


מחיר קרם יום בישראל 599 שח בעוד שמחירו בארה"ב 248$

מחיר סרום בישראל 699 שח בעוד שמחירו בארה"ב 348$
מחיר מסיכה בישראל 599 שח בעוד שמחירה בארה"ב 498$

לאחר שניסיתי את המוצרים אני חייבת להגיד : רואים את ההבדל! החברה הזו יודעת מה היא עושה והיא עושה את זה בצורה הכי טובה מרגישים את זה כשמתנסים במוצרים וגם כשמביטים על האריזות המהודרות שעושות חשק רב לרכוש את כל הסדרה !


אז בפעם הבאה שאני באילת או בירושליים מבטיחה לעצמי ביקור בהיכל של OROGOLD COSMETICS










8 תגובות:

  1. מוצרים טובים -מכירה מחו"ל. אמנם קצת יותר זולים בארץ אבל עדיין אפשר למצוא מוצרים טובים במחירים יותר נמוכים ובעיקר זמינים בעיקר אצל קוסמטיקאיות שבהחלט יחברו אותך לקרם המתאים לך.

    השבמחק
  2. כתבה מוזמנת באופן מובהק.
    בחול ניתן לקנות את המוצרים בעגלות במחיר זול יותר. לדוגמא קרם הפנים והפילימג נמכר במחיר (מינימום) של 67.8 דולר קנדי בקנדה, כך שלא יספרו לכם סיפורים.

    השבמחק
  3. הרושם שהתקבל בהשקת המוצר היה טוב מאוד מבחינת מחירים כמובן שאני ניזונה מנתונים שנתנה לי החברה, בכל מקרה מההתנסות שלי המוצר היה נעים , לא התנסתי בו עדיין לטווח ארוך

    השבמחק
  4. מהיכרותי עם שירי ופועלה, היא יודעת מה היא אומרת ושומרת על מקצועיות ואובייקטיביות, אז אפשר לשדר צפירת הרגעה למפקפקים כאן. ישראלים יקרים- פרגון זאת לא מילה גסה!! ואם לא מפרגנים, אז למה להישאר אנונימיים??

    השבמחק
  5. שלום חברים, המוצרים שנמכרים בקיוסקים של OROGOLD בארה"ב הם בכמויות קטנות מאוד והליין שמיובא לארץ הוא ענק. כולם מוזמנים להיכנס לאתר OROGOLD ישראל orogoldisrael.com ולהיווכח שהמחירים זולים בהרבה מארה"ב orogoldcosmetics.com . דרך אגב, בעמוד הפייסבוק שלנו http://on.fb.me/SgNGaW יש אפשרות לרכוש מוצרים ב- 10% הנחה לחברי מועדון ועוד 10% בקנייה הבאה.

    השבמחק
  6. Do you know how much the products really cost?

    השבמחק
  7. המוצרים שלהם מדהימים! סקרתי בעבר את הקרם לפנים שלהם עם פתיתי זהב הרגשתי קליאופטרה לכל הזמן שהשתמשתי בקרם הזה. ממש איכות.

    השבמחק