יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

אם יש לו עדיין שיער , סביר להניח שיתמכר

לפני מספר ימים הגיעו לביתי 2 מוצרי שיער מדהימים של חברת "שוורצקופף פרופשיונל" הפעם לגבר. מאחר ויש לי גבר בבית שעדיין יש לו שיער על הראש הענקתי לו באהבה את המוצרים על מנת שינסה ויחווה דעתו עליהם.
חיכיתי שיצא מהמקלחת על מנת לקבל את דעתו ומאחר והוא לא מקמץ במילים, יצא מהמקלחת והחל לשבח את המוצרים (אבל בהתלהבות יתרה), אני כמובן שמחתי שהם מצאו חן בעיניו ואני בטוחה שירצה לקנות אותם בעתיד כאשר יאזלו (אחד מהם הוא כבר כמעט חיסל)

בעלי התמכר! אבל באמת. המוצרים שהתקבלו הם :

שמפו לשיער ולגוף: מחיר 78 שקלים ל250 מ"ל

תרחיץ שיער וגוף עם פעולה כפולה לריענון עמוק. בעל קצף עשיר עם PH מאוזן, הממריץ ומנקה בעדינות את השיער ועור הקרקפת בעת ובעונה אחת. התכשיר מרענן מאוד עם נוסחה עדינה המתאימה לחפיפת שיער יומיומית ולשימוש כג'ל למקלחת כאחד.

לדבריו: "הריח מעולה והתחושה בשיער לאחר השימוש נעימה ביותר, השיער נשאר רך ונעים , השמפו לא מיבש את השיער בכלל."

מצאתי חסרון אחד: הכמות קטנה מידי למי שאוהב לחפוף את שיערו ביום יום ולכן המוצר כבר על סף סיום


קרם שעווה לעיצוב השיער: מחיר 78 שקלים ל100 מ"ל

קרם שעווה עם כושר עיצוב מרבי, בעל אחיזה גמישה הקוראת תגר על כוח הכבידה ומאפשרת עיצוב מחדש של השיער, לעתים תכופות ככל שתרצו. הומצא מחדש ליצירת צורות עיצוב שאינן מושפעות מכוח הכבידה.

לדבריו: " המוצר הזה יותר טוב המוצר הדומה שהשתמש בו אבל של חברה אחרת , מעצב את השיער בצורה מעולה"

שני מוצרים אלו הם רק חלק קטן מסדרה חדשה של המותג אשר נקראת "3D MENSION"בסדרה 9 מוצרי טיפוח, 5 מוצרי עיצוב, 6 מוצרי טשטוש שיער אפור.  סדרת [3D]MENSION החדשה מבית "שוורצקופף פרופשיונל" היא המותג הראשון המיועד ב-100% לגברים, ועומד בדרישות של השיער הגברי התובעני בדרך "תלת ממדית" אמיתית. עם קו מוצרי טיפוח הפועלים על השיער, עור הקרקפת ושורשי השיער ומגוון מוצרי עיצוב וצבע רבי עוצמה, סדרת[3D]MENSION  היא החידוש לגבר המבין בטיפוח אישי עם העדפה למוצרים בעיצוב חדשני.

מוצרי המותג משווקים במספרות מובחרות בארץ וניתן לברר על נקודת המכירה הקרובה למקום מגורכם במס הזה 1-800-33-33-22


תגובה 1:

  1. בעלי היקר נושר אולי אעדכן אותו עם המוצר.תודה ששיתפת

    השבמחק