יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

לעוף איתן

למצוא נעל עקב שגם אוכל לחיות איתה בשלום שעות רבות זו משימה לא פשוטה בכלל, לפעמים 15 דקות מספיקות לי כדי לדעת שהנעל הזו ואני כנראה לא נהיה חברות טובות. אבל מה תמיד אנחנו נראות יותר טוב עם מספר סנטימטרים לגובה וזה לא שאני נמוכה דווקא הגובה שלי זה לא אחד הדברים שהיתי רוצה לשנות בעצמי, אבל שאני עם עקבים אני מרגישה יותר רזה ויותר.....פשוט יותר.
אני רואה כל כך הרבה בחורות שהולכות על עקבים כל כך גבוהים ולא מבינה איך הן עושות את זה יום שלם, פשוט מקנאה. כמובן שהמודל חיקוי שלי הוא שרה גסיקה פרקר שמקפצת על עקבים בכל מצב אפשרי וזה מוציא אותי מדעתי  לראות את זה...אני חייבת לנסות. ואז אני מנסה שוב ושוב ומשהו לא מסתדר.
לפני מספר ימים הוזמנתי להשקה של מותג הנעלים FLY FOOT  הדבר הראשון שעולה לי בראש: נעלי נוחות זה בטח נעלים מכוערות של סבתות, חסרות שיק ויחודיות אבל איך אומרים ,באתי ,נדלקתי! קודם כל יש כל כך הרבה סגנונות ושפע של דגמים. נעלי עקב סטייל דיילות (תמיד טוב שיהיה זוג כזה בארון), מגפונים, מגפיים וגם נעלים שטוחות והכל על טהרת הנוחות ואני חושבת אולי מצאתי סוף סוף את נעל העקב שאוכל לצעוד איתה בשלום יום שלם בלי לבכות בדרך שכואב או לא נוח ומיד להחליף לכפכפים. הקולקציה שהושקה היא הקולקציה הירוקה של המותג. ההיי לייט של הקולקציה מעבר לעובדה ששומרת על כדור הארץ היא בתחושת הנוחות הגבוהה ושמירה על כף הרגל בזכות חומר מיוחד בעל רמת גמישות גובהה מהרגיל המאפשרת לנעל להתקפל ולהתגמש תוך כדי הליכה.
המותג FLY FOOT למי שלא מכיר נוסד ב1978 (במקרה שנת הולדתי ) הנעליים תוצרת איטליה גרמניה ספרד ופורטוגל ומשווקות במעל 200 חנויות בארץ כשהקרובה למקום מגורי היא החנות בגן העיר.
אז מי שמחפשת נוחות ללא פשרות וערך מוסף של שמירה כל כדור הארץ נראה לי שהמותג הזה הוא מענה טוב מאוד, אני כבר בדקתי את הנעליים מקרוב , תסמכו עליי אפשר ללכת איתן שעות ולא להרגיש איך הזמן עובר

אתר הבית של פליי פוט

ועכשיו נלמד כיצד ללכת על עקבים בסרטון קצר:
סרטון הדרכה קצרצר שיעשה אתכן מומחיות בהליכה על עקבים





גם לכלה שרוצה לרקוד כל הערב


נעל עקב עם ניטים, הטרנד של החורף גם יפה וגם נוחה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה