יום שני, 29 באוקטובר 2012

OVERSIZE IS IN THE HOUSE

לא בטוחה שהגזרה של האובסייז מתאימה לי באופן ספציפי , אבל ראיתי המון בחורות שלהן היא כן, אז נותנת לזה צ'אנס.  מנגו משיקה את קולקציה החורף שלה ואני בעננים , יש שם כל מה שבחורה צריכה וגם המידות מפתיעות לטובה, ניתן למצוא מידות שמגיעות עד 46 שזה חידוש מרענן. מבחינת מחירים יש ויש ובהחלט אפשר למצוא פריטים ששווים את התמורה בייחוד מספר פריטים ספציפים שנבחרו בקפידה על ידי הפרזנטורית קייט מוס כמו הסריג המהמם הזה שמחירו סובב את ה150 שקלים, שווה לא?



עוד בקולציה גזרות צבאיות , דיטלים של ניטים במגוון סגנונות , בדי לורקס מנצנצים ואבנים גדולות. הצבעים השולטים הם שוב החאקי ,הבורדו ,זהב ונוכחות חזקה של פריטים בשחור לבן (אני אומרת קלאסי תמיד טוב).
המון פריטים בגיזרת אוברסייז, גזרה רחבה מהגוף. החורף צמוד זה כבר פאסה! . המראה הרוקיסטי שולט גם הוא אבל מגיע בגירסא יותר נשית ומעודנת, בעיני הוא מדהים והשילוב בין הדמוי עור והניטים הוא שילוב מדליק וסקסי כמובן חובה לכל פשניסטה בארון החורף. אז מה עוד ראיתי ורציתי? טייץ מקטיפה בצבע שחור, ג'קטים של טוויד במגוון צבעים ואקססוריז שצעקו לי להוריד אותם מהמדף. בקיצור MANGO אותי אף פעם לא אכזבה גם לא החורף הזה מאחר והיא נותנת מענה לכל מיני סגנונות ושוב המידות הפכו קצת יותר שפויות ומותאמות לאישה הישראלית .
פשוט להגיע ולקנות את כל החנות!!















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה