יום חמישי, 15 בנובמבר 2012

מלתחה שלמה איכותית וחמימה

בוקר יום שישי , האמת לא ממש קר אבל אתמול בערב היה לי ממש קר ופישפשתי בארון על מנת לשחרר ממנו את הטרנינג הכי הכי כזה שכשאלביש אותו אנשום לרווחה! מצאתי אותו סוף סוף שוכב שם לאחר מנוחת קיץ ארוכה, הוא עבר כביסות רבות ועדיין נראה אותו דבר שלא כמו האחים שלו בארון שקצת שינו צורה ...אין מה לעשות S.WEAR הוא הטרנינג החזק והמנצח בארון.

ואז החלטתי אני צריכה עוד כמה כאלו ובטח גם עוד איזה כמה לבעלי כאלו שיחזיקו לי לכמה חורפים בכייף, אם לא לכל החיים לפי איך שזה נראה ! יש דברים שאין מה להשוות אותם לדברים אחרים וזו אחת הדוגמאות. ששאלו אותי למה להוציא סכום כסף כזה על כולההההה טרנינג אמרתי להם קודם כל תנסו ואחר כך תשאלו.. בדיוק כמו שעניתי לחברה ששאלה אותי למה להוציא כל כך הרבה כסף על כפכף (של חברה מוכרת מברזיל), היא ניסתה פעם אחת ! והבינה את ההבדל.

אז המותג S.WEAR קיים כבר מ1992 ועם השנים הוא רק מתפתח ,היום חוץ מטרנינג (מכנס פוטר ועליונית פוטר) אפשר למצוא שם גם פריטים אופנתיים שממש אפשר לצאת איתם , לא שעם הטרנינגים שלהם אי אפשר לצאת , אני יוצאת איתם בכיף ואם לומר את האמת הייתי נשארת איתם כל החורף ולא לובשת שום דבר אחר כי עם כל דבר אחר פשוט קר לי!!! 

מה אני אוהבת שם?
את הצבעוניות- נכנסים לחנות שהיא חגיגה לעיניים
את האיכות- מדד הכביסות הוכיח 100% עמידות בכביסות
את האופנתיות- אפשר לצאת איתם גם מחלל הבית
את החימום- הפוטרים הכי מחממים בעולם

תנו לי לחדש לכם:
S.WEAR לראשונה משיקה את חנות האופנה המקוונת הראשונה בישראל, יענו...חנות באינטרנט!  עם אספקה עד לבית הלקוח, ומה יותר נכון מזה בחורף שלא מתחשק לצאת מהבית, כל זה ללא תשלום 
וזה האתר המדובר www.s-wear.co.il

טוב,מתחיל להיות לי קריר הולכת לשים עליי איזה משהו חם !









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה