יום שני, 10 בספטמבר 2012

מי אמר שנוח לא יכול להיות אופנתי?

לפני כמה שנים כולם דיברו על זה,שמעת על "קרוקס" הם שאלו אותי, נו, הנעליים הנוחות האלו עם החורים קלות כל כך,נוחות, בעלות משקל של נוצה. הייתי חייבת לבדוק במה מדובר וניגשתי לחנות "קרוקס" הקרובה כדיי לראות במה הדברים אמורים.
לפני נגלו נעליים מוזרות בשלל צבעים מלאות בחורים על גבי חורים, המשקל הקל קנה אותי ורכשתי לעצמי את הזוג הידוע והמוכר בצבע ירוק חאקי . הם היו אומנם נוחות מאוד אבל למלתחה הפרטית שלי לא ממש הצליחו להשתלב .

לפני מספר ימים הוזמנתי להשקה של המותג וגיליתי עולם אחריי לגמריי. הנעליים הקלות והנוחות קיבלו פאן אופנתי כך שעכשיו הייתי בטוחה שמהזוג הבא אני הולכת להינות ובגדול. נעליי בובה, מגפונים, מגפיים מאותו החומר הקליל והנחמד שאני מכירה אבל גם מחומרים אחרים, נעליי גברים נשים וילדים בשפע של סגנונות ודגמים צבעים וחומרים. מאחר ואני לא ניידת ומוצאת את עצמי צועדת הרבה ברגל הגיע הייתי חייבת לעצמי נעל שגם תהיה נוחה להליכה וגם תראה טוב עם הבגדים שאני מחליטה ללבוש בכל בוקר ,כך הגיעו לידי הזוג הבא



נעליי בובה של קרוקס במשקל נוצה , המחיר ? 240 שח
בחרתי והמשכתי להעיף מבט על הדגמים הנוספים שאולי ימצאו את עצמם בחורף הקרוב בארון הנעליים שלי ולפתע נתקלתי במגף מדליק ביותר בצבע ורוד פוקסיה שיכול לשמש אותי בחורף בשילוב עם המון צבעים כמו אפורים שחורים לבנים וחומים מה שהכי אהבתי זה שאפשר ללכת בגשם איתו בלי דאגות ובטח לקחת אותו כפק"ל חו"ל לנסיעה השנתית שלי לאירופה בעונת הכריסטמס שכבר גשום וסוער שם. אז תראו את זה:


תגידו שהיא לא מדליקה?? שוקלת אותה ממש ברצינות





הצבעים השולטים בחורף אצל קרוקס הם שמנת,חום אספרסו,פוקסיה, רימון, בורדו וירוק תפוח . צבעים מדליקים לכל דעה בחלקם סולידים ובחלקם "מגניבים". המחירים כייאה למותג שחורט על דגלו איכות ללא פשרות אבל ממש לא נורא אם רוצים שהנעל תשמש לכמה וכמה עונות . לילדות אהבתי מאוד את דגם הסניקרס הזה


סניקרס מדליקות לילדות



טוב לדעת שיש מותג שיודע לעשות את השילוב הנכון בין אופנה ונוחות ואני ללא ספק שיניתי את הדעה שלי על "קרוקס" מאותו המפגש עם נעליי הבובה החדשות שלי , מחמאות קבלתי הרבה ושנשאלתי מהיכן הנעליים עניתי בגאווה- מ"קרוקס" אתן מאמינות??

בדרך לארוע מצאתי זמן לנסות את האינסטגרם באפקט השחור לבן שלו וזה מה שיצא:

שרשרת FOREVER 21

מקווה שנהניתם, אני מאוד!!



אתר הבית של קרוקס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה