יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

מתנות שנשים אוהבות...

ברוח החג וימי ההולדת של אלו שחוגגים בתקופה זו כמוני אספתי עבורכן מקבץ של מוצרי קוסמטיקה ואופנה ששמחתי לקבל או הייתי שמחה לקבל כמתנות חג או יומולדת . אין סוף למוצרי הקוסמטיקה והבשמים שאני נחשפת אליהם בתקופת החגים לכל פארם שרק נכנסת מקבלת שפריץ של ריח מכל כיוון או דיילת נחמדה שמציעה לי להתנסות בקו המוצרים החדש של...
מאודדדדדד מפתה ומאוד כיף לנסות דברים חדשים. גם מבחינת האופנה מכירות סוף העונה כבר ממש בסופן ועדיין אפשר למצוא פה ושם פריטים יחודיים במחירים שווים ובמקביל גם לבדוק את הקולקציות והגוונים החדשים שנחתו עלינו בהשראת המעצבים הגדולים בעולם, אבל עדיין חם ועדיין אני לא יכולה להתחיל להשוויץ במגוון הצעיפים הגדול שלי שהרי בחורף אני לא יוצאת מהבית בלי צעיף גם מחמם וגם עוד אביזר לשידרוג ההופעה.
אז בינתיים קבלו כמה מן המוצרים שאני אהבתי מקווה שגם אתן אוהבת אם כן למה שלא תפנקו את הסובבות אתכן במתנה יחודית לחג?


הבושם הנפלא הזה מבית "בושרון" ששמו JAIPUR BRACELET הוא בושם אצילי במיוחד בעל ניחוחות של פרחים ומרכיבים אחרים נפלאים,העיצוב שלו הוא מעיין צמיד כך שמתנה כזו היא כייף כפול. הידעתן שהבושם הראשון של בושרון נוצר בשנת 1988? שהרחתי אותו בפארם הקרוב לביתי התלהבתי מאוד הוא אלגנטי וחושני והמחיר שלו הוא בין 438-657 שח תלוי בגודל הבושם.
הנעליים המדהימות והצהובות הן של שני בר שידועה כמעצב נעליים מוכשרת ובעלת קו נעליים שיקי ואיכותי במיוחד,הצבע מדליק ולדעתי יכול לשמש קיץ או חורף עם גרביון בצבע כחול כהה או אפור.
על הלקים של ESSIE כבר דיברנו עשרות גוונים לכל חג או אירוע הפעם בחרתי בירוקים אפורים שישתלבו לי טוב עם השמלה של ZARA שמלה בסוף עונה במחיר של 200 שקלים ואת העגילים המדהימים האלו ראיתי באחד מהשיטוטים שלי ברשת לא יודעת של מי הם אבל הצבע שבה אותי .



מה עוד אפשר לומר על איב סאן לורן המותג הצרפתי היוקרתי שכל אחת מאיתנו היתה שמחה לעשות בו שימוש בארון האיפור שלה כפי שאתן רואות הגוונים הם חאקי אפור ירוק והאודם הוא אדום עז ומאט בדיוק כמו שאני אוהבת אין ספק שהשילוב של הגוונים הוא סתוי ושיקי, האיכות היא כיאה למותג צרפתי ויוקרתי והמחירים הם בהתאם, לדוגמא את האודם הזה אפשר לרכוש בפארמים בעלות של 180 שח ואת הלק ב90 שח והצלליות ב300 שח לכל המארז. ללא ספק שהגוונים האלו מתיישבים היטב עם התיק של  גוצ'י (לזה אני עדיין מנסה לחסוך כסף).
הנעל הסגולה נראתה על נינט והיא של המותג "פיפ טואו" נעל עקב מדליקה בצבע סגול עמוק ואם אתן שואלות את עצמכן מה השעה מידי פעם למה שלא תסכימו לקבל את השעון החתיך הזה של חברת "לקוסט" שהוציעה הפעם ליין שעונים בגוונים מדליקים ובמראה ספורטיבי ועדכני.

אז מקווה שתקבלו או תעניקו לאחרות  מתנות שוות לחג או ליומולדת ושיהיה חג שמח עם הרבה קרפעלך וגפילטע פיש

מוזמנות לספר לי מה אתן היתן רוצות לקבל לחג או ליום ההולדת?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה