יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

ריח של פעם

ניחוחות הסתיו כבר באויר ואני רוצה לחשוף בפניכן בנות את הניחוח החדש מבית "סבון של פעם" כן כן סבון של פעם החנות הזו שאתן נכנסות אליה ולא רוצות לצאת מרוב שאתן מתמוגגות מהריח המשכר, חוויה שלא רוצים שתגמר. בתור חובבת אמבטיות ומקלחות אני חייבת שבסטנד האמבטיה יהיו לפחות 4 סוגי סבוני גוף בעלי ריחות שונים ,ככה כי אני אוהבת לגוון.
סבון של פעם משיקה כעת מהדורה מוגבלת של מוצרים בניחוח הGOLDEN IRIS תקשיבו, הריח פשוט הורס,5 מוצרים לסדרה הארומטית הזו והנה השוס כל המוצרים מועשרים בנצנצים זהובים ועדינים, נשמע מפתה?

סבון שמן 45 שח ל250 מל
פילינג גוף 105 שח ל500 מל
מפיץ ריח 92 שח ל250 מל
סבון מוצק 19.90 שח 
קרם גוף 86 שח ל200 מל

ממליצה על הריח ועל מגע העור לאחר השימוש במוצרים ומאחר וזו מהדורה מוגבלת דאגתי להצטייד בכמה וכמה מוצרים.
אין אני אוהבת את סבון של פעם ....

אתר הבית של סבון:
לעולם הניחוחות המופלא של סבון של פעם



סבון השמן כבר אצלי באמבטיה 
מפיץ הריח כבר אצלי בשירותים

ספרו לי איזה ריחות אתן אוהבות בסבון של פעם??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה