יום שבת, 29 בספטמבר 2012

זמן לצוד את נעלי החורף

החורף מתקרב אלינו לאט אבל בטוח, אני באופן אישי ממש לא מתה עליו ונותנת לו זמן, אין למה למהר, במילים אחרות -הייתי מושכת את הקיץ לעוד כמה חודשים כדיי לא לסבול שוב מקור במיוחד בכפות הרגליים שלי שמאוד מתקשות עם העניין. אז נכון, אומרים לי החורף הישראלי הוא לא חורף! מה לעשות בשבילי הוא כן חורף ואני צריכה להצטייד בלבוש המתאים על מנת לפחות לנסות קצת להנות ממנו.

כאן נכנס לתמונה המותג HUNTER מותג המתמחה במגפי גשם אבל לא רק. חשוב לי מאוד שהמגפיים שיהיו לרגלי יהיו אטומות מפני מים ,אף אחד לא אוהב להכנס לשלולית בדרך לעבודה ואז לסבול כל היום עם נעלי סגורה ורגל רטובה ,רק המחשבה מעוררת בי אי נוחות גבוהה מאוד . לHUNTER קולקציה עשירה של נעלי  גומי לחורף (וגם לקיץ) בצבעים שונים וסגנונות רבים, שטוחות ,עקבים נמוכים,מבריקים, מחוספסים והכי חשוב שיקים ביותר!

מה השוס השנה? השנה החברה יצאה בדגמי מגפיים גבוהות שמתפרקות למגף נמוך כך אפשר להינות מ2 דגמי מגפיים במגף אחד ,מגניב לא? אני אהבתי מאוד . הנעליים של המותג מגיעות במידות 35-42 וניתן יהיה למצוא אותם ברשת פיוג'ן,רשת סטורי ובבוטיקים נוספים , אני ביקרתי ברשת פיוג'ן בחנות שנמל תל אביב שמחזיקה מבחר עשיר מאוד של המותג ,פשוט להגיע ולצוד את הנעל הבאה שלך!

האתר של פיוז'ן






לא רק מגפיים


קבלו אל הlook המושלם לHUNTER שלכן:





2 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את המותג הזה אבל תמיד נדמה לי שהן חורפיות מידי לקיץ שלנו לא?

    השבמחק
  2. האמת אני קצת שרוטה בקטע הזה ואני חייבת משהו אטום ביותר אז זה עונה לי על הצורך וגם תמיד יש את הקטע שאת נוסעת לאירופה בחורף וחייבת משהו מאסיבי ואין לך
    אז זה פתרון טוב וגם נראה טוב! שוב אני מאוד סובלת בחורף במיוחד אני קפואה ברגליים ....בקיצור אין לי כוח לחורף הזה

    השבמחק