יום שישי, 1 ביוני 2012

המהפיכה הטבעית

אין לי שום דבר נגד הרפואה הקונבנציונית ואם כואב לי הראש או הבטן אני פשוט לוקחת כדור בלי לחשוב יותר מידי. אבל בזמן האחרון אני שומעת יותר ויותר פתרונות טבעיים שיכולים להחליף את הקונבנציונלים, פה נכנס דר' רודריגז לתמונה.
במפגש הבלוגרים האחרון יצא לי להכיר תחום חדש ונראה לי שאני מאמצת אותו לליבי.

אז מי זה הדוקטור הזה ומה הוא מחדש??
רודריגז הוא רופא קונבנציונלי שהתמחה ברפואה סינית וברפואה טבעית ונחשב לחלוץ המוביל את התחום בישראל.
לפני מספר שנים, ייסד ד"ר רודריגז את מכללת "מדיסין", שממנה יצאו אלפי מטפלים מובחרים בשיטות טבעיות, הפזורים בישראל ובעולם כולו.
הבשורה:
שיטתו של ד"ר רודריגז מתרכזת בדחיקת הטיפולים האנטיביוטיים הסטנדרטיים לטובת טיפולים המבוססים על רפואה טבעית ואשר נסמכים על שילוב בין רפואה סינית עתיקת-יומין לבין רפואה מערבית מודרנית.
מסתבר שאפשר גם אחרת,דר רודריגז השווה את גוף האדם למכונית שאם לא נותנים לה את הדלק הנכון היא לא מצליחה לתפקד כראוי,הוא נתן לנו עוד כמה דוגמאות וחידש לי חידוש בעניין הטונה,כן הטונה! אלו מכן שנוהגות לאכול טונה על בסיס יומי זו סכנת חיים, הטונה הוא הגד הגדול ביותר אשר ניזון מדגים אחרים ושאנו אוכלים את הדג הגדול הזה אנו אוכלים גם את כל הפסולת שיש בתוכו , מה זה אומר??? הרעלת כספית אני הייתי בשוק.

אם כך מדובר בתוספי תזונה למיניהם שיכולים רק לשפר את אורח חיינו . אני באופן אישי מנסה את התוסף של "נוגד החימצון" ושמו AstaPure והוא אמור לטפל בפגעי הזמן לשפר את הזכרון ואת המערכת החיסונית.
שמעתי גם על תוספים נוספים שהוא מציע שבהחלט עניינו אותי מאוד כמו ה"פרוביוטיקה"  Probiotic Suppor.

מרפאתו של הדוקטור נותנת יעוצים בכל התחומים בהם היא עוסקת ושווה להגיע,את המוצרים ניתן לרכוש דרך האתר שלו http://drrodrigez.co.il/index.php ולקרוא שם חומרים נוספים מענינים.

רק בריאות !

נוגד החימצון,יעשה לי רק טוב

















http://drrodrigez.co.il/index.php 
ראה קישור לאתר של דר' רודריגז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה