יום שני, 30 באפריל 2012

הקופסא מפתיעה שוב

והפעם במוצרים מגניבים למדיי, בדיוק הייתי צריכה לק בצבע ורדרד עדין והנה הוא הגיע ארוז במתיקות קשורה בסרט ואיתו שלל מוצרים שונים שאני רק מחכה להתנסות בהם.
אז מה הפעם?

שמפו ומרכך של DOVE
לק של OPI
פילינג של לנקסטר (שווה ביותר )
שפתון של מייבילין שמשתלב היטב עם הורוד של הלק
מסיר איפור של רבלון

גלוסיבוקס לא מפסיקה להפתיע, והשליח שמדפק על דלתי בכל חודש מביא איתו בכל פעם בשורה חדשה מפנקת ואיכותית.
לא לאמין שזה עולה רק 50 שח בחודש ,שווה יותר מכל מנוי אחר שאי פעם עשיתי. מבחינתי המוצר הנבחר שלי הפעם הוא הלק המדהים הזה חובה בכל קופסת לקים אביבית גוון עדין וטבעי לאותן פעמים שנמאס לי מהזוהרים ואני רוצה להרגע עם משהו קלאסי ונעים, על האיכות אין מה לדבר וגם המריחה קלה ונוחה, נו טוב, דיברתי עליו כבר בפוסטים קודמים .

ועוד דבר חשוב, חברת DOVE נכון הריח נפלא והשיער אולי רך למגע אבל הייתי יותר שלמה עם המוצר אם החברה היתה מפסיקה לעשות ניסויים בבעלי חיים ואז זה היה מושלם..ותחשבו על זה !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה