יום חמישי, 7 ביוני 2012

afternoon delight

יום חמישי הגיע והחלטתי לפגוש חברה לחנוך מקום חדש יחסית בשם "קפה אירופה" . השעה 19.00 מזג האויר מושלם אנחנו פוסעות על שדרות רוטשילד לכיוון המטרה. המון זמן שלא הלכתי על עקבים זה היה קשה אין מה לומר, בקיץ אני בדרך כלל בקטע של כפכפים כי הכי נוח והכי מאוורר אבל אני ללא ספק אוהבת מאוד את המראה של העקבים (אולי אם היתי ארופאית זה היה בא טבעי).
פחדתי שיהיה קריר אז לקחתי איתי ג'קט לכל מקרה שלא יהיה על מנת שלא אסבול מקור אבל היה בהחלט נעים מאוד. את החצאית החומה הזו קניתי בזארה יש לומר שלא היתה זולה בכלל אבל איכותית מאוד ונעימה מאוד , יש לי בעיה עם כל הבדים הסינטטים לצערי זה אולי יפה אבל הגוף שלי לא ממש מת עליהם מה שמוריד לי בערך שלושת רבעי מההיצע במדפי חנויות האופנה , מה לעשות רגישה ! תמיד היתי תמיד אהיה. צבע החצאית יחסית ניטרלי ויכול להשתלב עם המון צבעים אחרים בעיקר בקיץ אבל גם בחורף.
שילבתי איתה גופיה מכותנה שאני חושבת נקנתה עוד שהיתי בת עשרה בפתח תקווה הרחוקה, סטייל גופיות תאילנד כאלו אווריריות ונעימות מצאתי לה מקום מחדש בארון העכשווי שלי ,המידה מתאימה וההדפס נכון-כחול כהה ועליו פרחים לבנים קטנים תאמינו או לא אני לא יודעת איפה היא נקנתה מרוב שהיא ישנה.

משהו לשבור את הצבע-שרשרת אדומה שקניתי בתאילנד באחד השווקים.
נעליים-בצבע ניוד שנקנו בבוגרשוב עם חברה (שעזבה את העיר לטובת חיפה, כן,חיפה !)
תיק- נתפר על ידי אמא שלי לפי בקשתי ועיצובי לפני מספר שנים קטן אך ממצה.

הגענו לקפה אירופה היה נחמד אבל היה ריק כי היה מוקדם,שתינו סנגריה ונישנשנו מנות פתיחה, נראה שיש פוטנציאל רב למקום האירופאי הזה.

סופש נפלא

סליחה על הבחור ברקע (נראה לי שהוא הבעלים)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה