יום רביעי, 20 ביוני 2012

עשו לי את החודש

החודש היו לי כמה רכישות שאני מאוד מרוצה מהן,התיק השחור מעור קרוקודיל הזה נקנה בירח הדבש שלי בצפון איטליה ביעד האחרון שלנו-מילנו .חיפשתי משהו קלאסי מעור שחור שלא יהיה כבד מידי לשים אותו על הכתף,היו תיקים כבדים מאוד ויפים מאוד אבל מצאתי את הספציפי הזה קצת יותר קליל מאחרים ולאחר שיטוט רב ברחובות מילנו הוא היה הנבחור.
מחיר 150 יורו.

עם מדברים על נוחות אין כמו נעליים נוחות שיכולות לשמש אותך ליום שלם והפעם הסנדלים האלו של חברת ZAMSH
הן שיא הנוחות מהרגע ששמתי על הרגל לא היתה דרך חזרה (כן זה יותר נוח מכפכפי אצבע) הצבע הוא ניטרלי ומתאים כמעט לכל דבר שיש לי בארון ושוב,נוחות,נוחות,נוחות. יש לי הרגשה שאני הולכת למדוד לי כמה מנעלי העקב שלהם אני בטוחה שיצליחו להפתיע אותי גם בהן. ניתן למצוא בחנויות שונות של נעלים וגם בחניות ספציפיות של ZAMSH למשל בדיזינגוף.

השרשרת התמונה צועקת "קיץ" נכון לצבעים הטרנדים של היום משתלבת הייטב עם כל צבע והדפס חולצה שרק ארצה,משולבת בצבעי זהב ורוד פוקסיה וקורל יכולה לשדרג כל הופעה. לא תאמינו איפה נקנתה.... שוק בצלאל 30 שח.
את העגילים שלידה קניתי לפני זמן מה לחתונה של חברה ואני ממשיכה לענוד אותן בכל מיני וריאציות ,השבוע הן היו עליי כשלבשתי אוברול מהמם (יפורט בפוסט אחר) . בקיצור, ציפוי זהב,סטייל שנות השמונים ,נקנו ב100 שח באחד הדוכנים שברחוב דיזינגוף סמוך לכיכר.

ונעבור לטואלטיקה, שלושה מוצרים מנצחים לדעתי שאני בטוחה שאקנה בכל פעם מחדש הם:

מסיר הלק הזה של TWIST בעלות של 18 שח כן שמעתן טוב, באחת החנויות בשוק בצלאל. עושה את העבודה מעולה ומסיר לקים כהים במהירות, מבחינתי תן עידן הצמר גפן,תענוג.

ג'ל גרגירים ממריץ של חברת לוריאל: אין דברים כאלו ,פילינג גוף לשימוש יומיומי שנרכש סתם כך על הדרך בסופר פארם במבצע של 40 אחוז הנחה על מוצרים לוריאל ונמצא כרכישה מעולה. סה"כ 45 שח משהו כזה כי תמיד יש מבצעים על זה,יש לו ריח מעולה ופרשי ולאחר שימוש הגוף חלק כמו תחת של תינוק מומלץ בחום רב ,ניתן להשיג בסופר פארם,משביר וכו.

אודם של אסתי לאודר,הצבע קורל המרקם נעים מאוד אריזה יוקרתית ומפתה נקנה בנסיעה האחרונה שלי לבודפשט בחנות של אסתי לאודר במדרחוב המפורסם ואני לא זוכרת את המחיר אבל זה היה מחיר סביר למותג יוקרתי. הצבע פשוט מהמם ומאיר את הפנים לא מבריק מידיי ולא מט מידיי בדיוק במרקם הנכון.













תגובה 1:

  1. הצבע של השפתון נראה מעולה,קניתי אתמול צבע דומה ומעלף מחברת YSL... רצה לנסות את המסיר לק!
    -גל רשף,gagbeauty

    השבמחק