יום שלישי, 12 ביוני 2012

גלוסיבוקס חוגגת חצי שנה !

לא להאמין שכבר עברה חצי שנה מאז שפתחתי את הקופסא הראשונה שלי (הזמן עובר מהר שנהנים)...
חצי שנה של התנסויות חדשות בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה ,האמת  גיליתי המון מוצרים חדשים שהתאימו לי ושאשמח לרכוש לעצמי בעתיד. קופסת החודש שהיא בעצם קופסאת היומולדת נראית מעט אחרת,קצת יותר חגיגית ומפונפנת ובה שניי מוצרים בגודל מלא. היא בצבע קרם ובעלת מרקם שונה מהקודמות לה. בתןך הקופסא כמובן מוצרים ושוברים שווים בהחלט. שנתחיל??

מוצר ראשון: גלוס של מייבילין בגודל מלא ובגוון טבעי ופרשי שיכול לשמש אותי היטב בתקופת הקיץ
מוצר שני: פריימר לעיניים של OFRA מוצר שלא התנסתי בו אבל שמעתי שהוא מעולה ,גם הוא בגודל מלא.
מוצר שלישי: קרם הBB של אנה לוטן, כשבא לך כיסוי עדין של מייקאפ בשילוב הגנה מהשמש של 36SPF
מוצר רביעי: קרם רחצה של AHAVA עשיר במינרלים ומריח נפלא,מזמין אותי מייד למקלחת הקרובה.
מוצר חמישי: תרחיץ ניקוי לעור רגיל עד שמן של המותג CETAPHIL לא הכרתי את המותג אבל בהחלט שווה התנסות
מוצר שישי: בושם של החברה היוקרתית מאוד LA PERLA הניחוח חושני בהחלט ניתן להשיג באפריל בלבד.

צ'ופר: משחת שינים של קולגייט באריזה שמצויינת לנסיעות

ואם זה לא מספיק מפנק אז נעבור לשוברים בקופסא:
שובר של סמשבוקס צללית ב29 שח במקום  שח85
50 שח הנחה לרכישת מוצרי OFRA
30ֵֵ% הנחה בקניה של תרחיץ הניקוי שהוזכר מעלה.
טיפול לבחירה משתי אפשרויות בחברת CARE4U טיפולים אסתטיים.

מזל טוב לגלוסי בוקס שמפתיעים אותי כל חודש מחדש בתקווה שימשיכו כך

גלוסיבוקס אתר הבית

המלצה נוספת לפינוק:
יצא לי לבקר בספא המפנק של מלון הרודס בתל אביב , המלון נמצא ברח הירקון 155 והחוויה אכן היתה מפנקת.
במלון קיים ספא בשם דואו ספא ואחרי מסאג' מפנק של 30 דקות יצאתי כמו חדשה. אין ספק שהדגש פה הוא על איכות ומקצועיות, מדובר בספא בוטיק, ניתן להזמין טיפולים שונים ולהוסיף ארוחת בוקר שגם היא ברמה גבוהה מאוד (מתחילה להצטער שלא לקחתי את המלון הזה בלייל הכלולות, נו מילא..)
מומלץ בחום רב, דרך אגב קיים גם סניף נוסף בירושליים.

אתר הבית של דואו ספא בוטיק


הפינוק מתחיל כאן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה