יום שישי, 1 ביוני 2012

יפן זה כאן

בימים האחרונים החום מתחיל להיות מורגש יותר ויותר ,תתפלאו לא בכל מקום שאני הולכת אליו יש מזגן וכן יש את הרגעים האלו שאני מחפשת במה לנפנף, אז אם יש איזה עיתון או דף קשיח בסביבה הוא יבוא לעזרתי אבל אם כבר אז כבר לא??
למה לא לזרוק בתיק מניפה ? היא לא תופסת מקום ולא שוקלת הרבה מלאה שיק וסטייל ותהיה שם בשבילי ברגעים הקשים של הקיץ התל אביבי.
אני נתקלת בהן במסיבות ובחתונות אבל סתם ברחוב עוד לא ראיתי מה שכן יש אחת ממש יפה אצל אמא שלי בבית , ניו זו של התחפושת של היפנית מכיתה ד' מניפה מאוד יפה וצבעונית אני שוקלת לאמץ אותה, תקשיבו לי זה הולך להיות הטרנד הבא!
פה נכנסת חברת DJECO הצרפתית אשר משיקה ליין של מניפות קיציות וצבעוניות ,המניפות מגיעות בשלל הדפסים וגוונים ויש כאלו גם עם הדפסי חיות (כזו אני רוצה ...) הן מגיעות בקופסאות מעוצבות ויכולות לשמש אחלה מתנה לתשומת לב.
מקורי ,שיקי וחדשני פרקטי? בטח ובטח לכל מניפה שם משלה.

המחיר : 49.90 שח

להשיג בחנויות נבחרות בארץ כמו:

טויסים-קינג ג'ורג' 97 תל אביב
הממלכה של רוי-אוסישקין 62 רמת השרון
דיאדה-אבן גבירול 71 גן העיר תל אביב

חנויות נוספות תוכלו למצוא פה:
מניפות

הבחירה השיקית שלי

יפיפיה ומצננת



תגובה 1:

  1. וואו, איזה יופי! חבל שאני נתקלת בזה רק עכשיו כשמתחיל החורף. נראה כמו אביזר שיקי וחיוני לימות החום.
    אני בכלל מאוד אוהבת עיצובים ברוח יפנית.
    ביקרתי על המפה של יפן והתרשמתי עמוקות מהעיצובים שלהם והתשומת לב שהם נותנים לפרטים.
    מדהים.

    השבמחק