יום שלישי, 26 ביוני 2012

הגיע הזמן RAY BAN

התמזל מזלי ומותג משקפי השמש האהוב עליי חוגג יומולדת 75 והוזמנתי לחגיגה ברשת אירוקה. שמחתי לדעת כי רייבאן תפתח 11 חנויות "פופ אפ" אשר יציעו 200 דגמים של רייבן לחודש אחד בלבד. אין ספק  שניתן למצוא ברייבאן המון דגמים מדליקים, חלקם צבעונים וחלקת קלאסים כמו משקפי הטייסים המפורסמים. משקפי הטייסים המפורסמים כל כך הומצאו בשנת 1937 (וואו זה הרבה זמן..) והם משווקים עד היום בכל חנויות רייבן בעולם.
ניתן גם למצוא משקפי שמש בסגנון רטרו,משקפי שמש עם הדפסים שונים ומגוונים,משקפים בסגנון חתולי,עגולים סטייל ג'ון לנון וגם משקפי ילדים שהם בעצם כל דגם של "גדולים" רק בקטן.

אודות רייבאן: רייבאן הוא מותג משקפי השמש המוביל בעולם. המותג נוסד בשנת 1937 בארה"ב ונועד בתחילה לספק משקפי שמש לחיל האוויר האמריקאי – עובדה שהעניקה לדגמים את השם "משקפי טייסים". המותג רייבאן הפך במרוצת השנים למועדף על כוכבי הוליווד וסלבריטאים רבים ברחבי העולם. המותג רייבאן הנו מותג משקפי השמש הנמכר ביותר בעולם.

באחת הנסיעות האחרונות שלי לאיטליה רכשתי את הדגם בצבעי הכחול כתום עם עדשה כחלחלה, משקפים שלא הפסיקו לקבל מחמאות בכל פעם ששמתי אותם עלי ואני לא יכולה בלי משקפי שמש לא בחורף ולא בקיץ מן הרגל שכזה !
כשהגעתי להשקה נדהמתי מכמות הדגמים והאופציות הקימות ולא ידעתי מה לבחור לבסוף החלטתי לפנק את בעלי לכבוד יום הולדתו הקרב ובא ובחרתי בזוג יחסית קלאסי בצבע שחור שחשבתי שיכול להתאים לו בול.

להלן התוצאות:
הדגם שבחרתי לבעלי -קלאסי,עדשת פולרואיד
זוגות רייבאן בצבעים וסגנונות שונים

הדגם שלי ,ניתן למצוא גם בשילובי צבעים נוספים




תגובה 1:

  1. מזל טוב לרייבאן :)
    אני אוהבת את המותג הזה מאוד,יש לי את המשקפיים ה"קלאסיות" וגם דגם משקפיי טייסים.
    -גל רשף,gagbeauty@gmail.com

    השבמחק