יום חמישי, 10 ביולי 2014

LOVE YOUR HAIR

קשה שלא להתאהב בעיצוב של המוצר הזה , מחליק השיער של חברת AMIKA ושלל המוצרים המשלימים שלו. כן אני ממשיכה להתעסק עם השיער שלי ולהיאבק בו עכשיו שהתפוגגה לה החלקת הקרטין. חייבת לציין שאני כבר לא משתמשת בכלל בשמפו רגיל לשיער ,אפילו שההחלקה כבר לא על השיער ,מאחר וגיליתי שמוצרים תומכי הקרטין למיניהם, נטולי המלחים והסולפטים עושים טוב לשיער שלי גם כשהוא במראה הטבעי שלו אז למה לא להמשיך.




חברת אמיקה העולמית אשר ממוקמת בניו יורק מתמחה ומובילה בשיווק של מעצבי שיער ומתלתלים מקצועיים עם טכנולוגיה חדישה, במגוון צבעים והדפסים מיוחדים לשוק המקצועי.

קבלתי להתנסות את מחליק השיער של חברת AMIKA כשהוא מלווה במספר מוצרים נוספים לשיער: שמפו, מסיכה ושמן טיפולי כולם על בסיס דובדבן האובלפיחה שאם לומר את האמת עושה נפלאות לשיער שלי . בדובדבן האובלפיחה ויטמינים רבים ובתוספת שמן הארגן שמקורו במרוקו השיער הופך מועשר בלחות ומאוזן (הכי חשוב לא נוסה על בעליי חיים שזה בכלל מצפון נקי).

אז איך התרשמתי?

על עיצוב המוצרים כבר דיברתי , הוא קנה אותי מהרגע הראשון. כל הצבעוניות הזו עשתה לי פשוט שמח.

מחליק השיער:
מחליק השיער נוח לשימוש, מתחמם מהר ואפשר לבחור את הטמפרטורה הרצויה, עובד בצורה מהירה ויעילה על קבוצות שיער קטנות עד בינוניות. הערכה מגיעה עם שני קליפסים שחורים שעוזרים לאסוף את השיער ולשלוט עליו בזמן ההחלקה.
מה שטעון שיפור לדעתי הוא עצם העובדה שכיוון הטמפרטורה מתבצע מן החלק הפנימי של המחליק וכשהוא חם זה קצת מסוכן ומפחיד. היתי מעדיפה שמד הטמפרטורה וכפתור ההדלקה היו במקום קצת יותר נגיש ופחות חם.
המחליק מגיע בתוך קופסא מהודרת והוא עצמו משולב בהדפסי פרחים צבעוניים מחירו 419 שקלים .





המוצרים הנלווים:
לפני שימוש במחליק עשיתי ניסוי והשתמשתי בשמפו ובמסכה שהתגלו כמצוינים. הריח מעולה, המרקם נעים, אבל הכי חשוב, לאחר שהשיער מתייבש הוא ממש רח נעים למגע ומריח מעולה. השיער לא התנפח, להיפך, הוא קבל מן מראה טבעי ,גלי וברק בולט לעין. לסיום סיומת וכשהשיער מעט התייבש שמתי מעט מן השמן הטיפולי בקצוות אשר מטרתו להחזיר חיות לשיער ניזוק ואכן הוא עשה זאת. לסיכום המוצרים פשוט מעולים וחבל שהם לא יותר נגישים.
שמפו- 90 שקלים 
מסיכה-119 שקלים
שמן טיפולי-119 שקלים














את המוצרים ניתן להשיג במספרות נבחרות

וכדאי גם לקפוץ לביקור באתר האינטרנט המהם שלהם ממש פה: http://loveamika.com/
ולעמוד הפייסבוק הישראלי : https://www.facebook.com/AmikaIsrael
עמוד היוטיוב מלא בהסברים : https://www.youtube.com/user/amikanyc?feature=watch

זהו התלהבתי מספיק !



2 תגובות:

  1. מתה על המוצרים שלהם!

    השבמחק
  2. מכירה אותי והקנקנים פה בהחלט עושים לי את זה. נחמד לגלות שגם המוצרים מוצלחים. גם המחירים של מוצרי השיער סבירים בהחלט.......

    השבמחק