יום רביעי, 30 ביולי 2014

יפניות במייטבה

יש משהו מסקרן ביותר בתרבות היפנית (ואני חולת סושי באופן כללי) יפן זה אומנות, יפן זה פילוסופיה ומכל אלו מקבלת חברת " שיסדו" את השראתה. 

קצת על המותג:
חברת שיסדו הוקמה ב1872 בטוקיו והתחילה כבית מרקחת ראשון בסגנון מערבי , מאז ועד היום היא הפכה לאחת מחמשת החברות המובילות כיום בתחום הקוסמטיקה.


שי: מקורות ונכסים
סיי: חיים
דו: בית

זהו פירוש השם. ומילים אלו מבטאות את הפילוסופיה של החברה המבטאת אסתטיקה ורגישות אשר מגיעים מן המזרח לבין מדע וטכנולוגיה מהמערב. מסורת עם טכנולוגיה ואיפוק אוריינטלי המשולב בחושים המבססים את הקשר בין הגוף לנפש..

לאחרונה הושקה סידרה חדשה בשיסדו ושמה IBUKI   פירוש השם הוא בעצם "חוזק פנימי של כל אחת"
סידרת איבוקי משיבה את החיים לעור ומשפרת את עמידותו כנגד מתחים חיצונים ופנימיים. אורח החיים של נשים בימינו הוא לא קל, הוא דינמי מרובה לחצים ומצבים אלו משפיעים רבות על עור הפנים אשר חשוף לפגיעות רבות בשל אלו ובנוסף מאבד את איזונו.

מה קורה לעור שלנו בשל אורח החיים:
בשל אורח החיים הלחוץ והאינטנסיבי שאנו עוברות , עור הפנים הופך לפגיע יותר וגורם לתאים שעל פני שכבת העור להצטמק, חידוש התאים הופך ירוד, תאי העור הופכים יבשים וקשים ומונעים התחדשות נכונה וטובה של העור

למי מתאימה הסדרה:
נשים בגיליים 25-34 , הסדרה פותחה על סמך תוצאות של מחקר אודות אורך החיים והפיזיולוגיה של העור.

האריזה על פי ראות עיניי:
צבעים מרגיעים, קווים נקיים, פשטות מנצחת ונקיון !

מה כוללת הסדרה:

מי ריכוך 245 שקלים
תחליב לחות 435 שקלים
קרם לחות רב תפקודי 435 שקלים
קרם לחות עם מקדם הגנה 435 שקלים
קרם עיניים 390 שקלים

בתמונות :
 המוצרים שהתקבלו להתנסות, קרם לחות עם מקדם הגנה וקרם עיניים שניהם מאוד מרוכזים ועשירים בלחות על פי התנסות שלי יתאימו בעיקר לעור פנים יבש או יבש מאוד , ריח עדין ומרקם נעים, עור הפנים שלי בקיץ נוטה יותר למעורב ובחורף מתייבש , לכן במקרה שלי המוצרים יתאימו יותר לשימוש בחורף שהעור באמת יבש סדוק וצמא ללחות.











3 תגובות:

  1. חולהההה של שסיידו ובמיוחד על חברת הבת שלהם מג'וליקה מאג'ורקה, ניסית פעם?

    השבמחק
  2. לא לא ניסיתי ..סיקרנת אותי

    השבמחק
  3. מכירה את החברה שנים, והם נהדרים ועדינים. חבל שהקרם נשמע כבד.

    השבמחק