יום רביעי, 9 ביולי 2014

Raw Suger- By BOBBY BROWN

המפגש עם אדוארדו פריירה מאפר ה"על" של "בובי בראון "היה מפגש מרתק מהול בסטנדאפ ונחמדות שלא פוגשים כל יום. הבחור מאפר בחסד עליון ומצחיק באופן שלא מבייש אף סטנד אפ בבית ציוני אמריקה הגיע אלינו על מנת להדגים את המראה השזוף והלא מתאמץ אשר הוא יצר במיוחד לבחורה הישראלית לקיץ הישראלי הדביק והלח.

הגוונים כמובן הם גוונים של זהב וברונזה,מרקמים מנצנצים של גווני סוכר טבעיים הופכת את גוון העור לברונזה שנושק על ידיי קרני השמש. לבנבנה שכמותי הסתקרנה... האם גם אני יכולה להראות כמו ביונסה /ריהאנה אם רק אפעל לפי הנחיותיו של אדוארדו?

הקוקלציה כוללת מגוון מוצרים כגון: 
פודרה בתפזורת בצבע ברונזה מגיעה בשלושה גוונים (185 שקלים)
פודרה דחוסה המכירה מיקרו פנינים להענקת עור זוהר ומואר (185 שקלים)
סט צלליות בגוונים חמימים לעיניים (265 שקלים)
ולק שימרי בגווני זהב וברונזה (65 שקלים)

ואני קבלתי להתנסות את פלטת הצלליות מהקולקציה בנוסף פונקתי בארט סטיק- שפתון בצורת עיפרון  בצבע אדום שמגיע עם מחדד ובטוחה שישמש אותי רבות אל אף שלא קשור לקולקציה

אהבתי מאוד את הצבעים של הצלליות - הם טבעיים עדינים ויכולים לשמש אותי לכל שעות היום, מאופרת ולא מתאמצת , ככה אני אוהבת.
אני פחות מתחברת לצלליות מנצנצות ושימריות אבל הסט הזה כל כך יפה שאני בטוחה שהשילוב של הטבעי עם הנצנוץ העדין פחות יפריע לי.

לגביי הארט סטיק- אני הולכת להשתמש בו כתוחם לכל ליפסטיק אדום שיש לי במגירה בתקווה שזה ידאג לשמור לי את הליפסטיק על השפתיים ולא מחוץ להם , אהבתי את העובדה שהוא מגיע עם מחדד תואם לגודל העפרון, מגניב .




שקית ההפתעות

אדוארדו מציג ואני נהנת לצלם









סלפי עם אדוארדו פריירה ההורס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה