יום חמישי, 3 ביולי 2014

קלרינס קיץ 2014

במסגרת אירועי הביוטי סיטי הוזמנתי לעמדת "קלרינס" כדיי להתרשם מהחידושים לקיץ הקרוב של המותג האהוב עליי ובנוסף היתה לי הזכות להתאפר אצל אחת מדיילות המותג באמצעות מוצרים מן הקולקציה הקייצית החדשה.

המראה הקייצי על פי חברת קלרינס מאופיין בתווי פנים קורנות, צבעים פסטליים ואיפור מודולרי (לדוגמא סומק שיכול לשמש כצללית וליפסטיק גם יחד ).

למי שלא רוצה לפספס ורק עד מחר בביוטי סיטי קלרינס מפנקת בהנחות שוות ומתנות  .כדאי מאוד להגיע ,להרוויח מחירים טובים ואפילו להתפנק באיפור מאחת מהמאפרות של קלרינס.

קבלתי מספר מוצרים להתנסות בתוך תיק איפור אדום לבן (איזה כיף לי)



מנהלת ההדרכה של החברה נתנה לנו מספר טיפים על מנת ליצור את המראה הנכון לקיץ:

  בסיס: על קצות האצבעות חממי כמות מדודה של בסיס איפור איכותי בעל פיגמנט ורדרד (Instant Light Radiance Boosting Complexion Base ) והחליקי את הפורמולה ממרכז הפנים לכיוון הצדדים בתנועות שוות. החליקי את הבסיס על כל חלקי הפנים בצורה שווה כולל באיזור האף, הצוואר, האזנים והעפעפיים 

פנים: בעזרת מברשת מתאימה גרדי פודרת סומק (פלטת Opalescence של קלרינס) והיפטרי מעודפי אבקה באמצעות תפיחות קלות של המברשת על כרית כף היד. מרחי באחידות על הלחיים, המצח, האף והסנטר.לחיים: באמצעות האצבע האמצעית פזרי בתנועות מעוגלות קצת סומק במרקם קרם בגוון ורוד סוכריה  (קרם סומק מולטי בלאש מספר 02 של קלרינס) על תפוחי הלחיים.



שפתיים: מרחי שפתון בגוון כתםתם ורדרד (ג'ולי רוז' מספר 20 קורל טוליפ של קלרינס) ממרכז השפתיים לכיוון זוויות הפה. 

עיניים: תתחילי בצללית ורודה ומרחי אותה על איזור העפעפיים התחתונות, מתחת לעצם הגבה ומתחת לעין עצמה על העפעף התחתון. אחר כך, פזרי צללית אפורה בהירה על החלק בעפעף העליון שסוגר על גלגל העין וקצת מתחת לעין עצמה על העפעף התחתון.
לסיום, השתמשי בצללית לבנה מנצנצת ופזרי ממנה על אמצע העפעף ומעט בזוויות הפנימיות כדי ליצור תחושת מוארות (מומלץ להשתמש ב Eye Quartet Mineral Palette מספר 12 של קלרינס)

עם פתיחת סט הצלליות שמחתי לגלות גלויה קטנה ועליה הסבר על אופן השימוש בצלליות לפי מספרן, ממש קל ,נוח והצבעים משגעים!









שיהיה סופ"ש נעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה