יום ראשון, 6 ביולי 2014

חדשות השיער

המון מוצרי שיער הושקו לאחרונה דגמתי עבורכן מספר מוצרים חדשים שיעשו רק טוב לשיער שלכן ,יטפחו אותו וישקמו אותו יחדיו.

MATRIX
הוקם בשנת 1980 על ידי זוג מעצבי שיער, זהו מותג אמריקאי שלאחרונה הגיע גם אלינו, המוצרים כולם מבוססים על תמציות בוטניות אשר משקמות את הברק הטבעי של השיער ,אומנם המוצרים משווקים רק על ידיי מספרות אך המחירים נגישים בהחלט והם בטווחי מחירים של 60-170 שקלים (סביר לא?) למותג קיימות כל מני סדרות שונות מגוונות שבאות לתת מענה לצרכים שונים בתחום השיער. שיער שעבר צביעה,שיער יבש וחסר לחות,שיער שבירו חלש וכו'
קבלתי להתנסות מספר מוצרים מסדרת הKERATINEDOSE . השיער שלי עבר לא פעם החלקת קרטין ומצאתי את עצמי משתמשת במוצרים גם לאחר שההחלקה עברה מהשיער. הסדרה החדשה הזו של מטריקס היא ללא פראבנים סולפטים ומלחים קשים. בנוסף התנסיתי גם בספריי העיצוב .

ריח - הניחוח עדין , לא חזק מידיי ולא חלש מידיי בדיוק במידה הנכונה
השיער לאחר חפיפה- נעים למגע ולא מתנפח
ספריי העיצוב- נותן מענה לעיצוב קליל ולא נוקשה מידיי, נותן ברק וחיות לשיער





TONIַ&GUY
טוני וגיא צמד ספרים איטלקי שהקים את המותג בשנת 1963 ומאז הוא משווק ב400 מדינות בעולם. את המוצרים של טוני וגיא דווקא כן נוכל למצוא בסופר פארם כך שהם נגישים ביותר. בארץ הושקו 18 מוצרים בסה"כ מתוך מגוון רחב יותר שקיים ברחבי העולם.

3 סדרות:
טיפוח והזנה
הכנה לעיצוב
קולקצית לעיצוב השיער הלוקחות השראה מעולם האופנה

קבלתי להתנסות מסיכה וספריי מלח ים. עד כה יצא לי להתנסות בספריי מלח הים |(הוא אכן מלוח דרך אגב)
ועשה רק טוב לשיער הגלי שלי ,פשוט שם כל גל במקומו ולא נתן לשיער להתנפח - אהבתי את המראה, פחות אהבתי את הריח של המוצר הוא היה חזק לי מאוד ומתקתק אבל לאחר הנחה על השיער הריח מתפוגג ונעלם , השיער מקבל צורה בריאה ויפה.

50 שקלים -100 שקלים למוצר בסופר פארם







4 תגובות:

  1. אני ניסיתי את הספרי מלח ים ויצא יפה, מראה טבעי כזה. מה שכן, לא טעמתי :-)

    השבמחק
  2. היי
    אני רוצה לרכוש לחברה שלי ורציתי לדעת
    האם המוצרים נוסו על בעלי חיים?
    תודה,
    נעם

    השבמחק
  3. היה לי חתך באצבע וזה שרף לי ולא הבנתי עד שטעמתי :)

    השבמחק
  4. היי נועם, לא צוייו -שלא -מבצעים ניסויים.
    מטריקס שייך ללוריאל וטוני וגאי שייך ליוניליבר

    השבמחק