יום שלישי, 1 ביולי 2014

להרגיש בטוקיו היום, מחר ומחרתיים

כמו בכל שנה סופר פארם מפיקה את אירוע הביוטי סיטי והשנה הסגנון היפני שולט. 50 מותגי קומסטיקה ולייפסטיל במקום אחד ובנוסף מגוון הנחות , מבצעים והטבות . בנוסף תתקיימנה הרצאות בנושאים שונים ותצוגות אופנה מרהיבות של מיטב המעצבים הישראלים כגון: שנקר, רונן חן,דורין פרנקפורט, אלמביקה,מיכל נגרין וכו'.

אז באוירת האירוע בחרתי את הפריט האדום הקייצי היחידי שהיה לי בארון ,מייקאפ של קלרינס (אקסטרא קומפורט) ליפסטיק של CATRICE,משקפי שמש של CAROLINA LAMKE ויצאתי לדרך..











כמה עמדות שביקרתי בהן באופן ואישי ושלא כדאי לפספס:

נטורל פורמולה משיקה קרם מיוחד לכל מי שנוהגת להחליק את שיערה בהמשך לסדרה הקיימת של מוצריי טיפוח לשיער שעבר החלקת קראטין. בקניה של 3 מוצרים תקבלי 50% הנחה על החלקות שיער במספרה של מוטי רובין ובנוסף  יפנקו אותך בפן חינם במקום .

מותג הבישום KENZO - עמדה מרהיבה מלאה בפרחים אדומים , רק תצטלמי , העלי לאינסטוש בתיוג המותג וקבלי דוגמיות של הבושם ה חדש והמדהים של קנזו (בושם הורס)

הד אנד שולדרס- מסך מגע מדליק באמצעותו תעני על מספר שאלות הקשורות למוצרי החברה ותוכלי לזכות בכרטיס להופעה של לנה דל ריי.

רבלון- הצטלמי בעמדת המותג וקבלי במקום תמונת מגנט שלך, מדליק לא?!

קלרינס מציעה הנחות מאוד משתלמות של לאיפור וטיפוח. איפור ב25% הנחה וטיפוח : מוצר ראשון ב20% הנחה, מוצר שני ב50% משתלם מאוד. בנוסף קיטים מתנה בקניות מוצרים מסדרות מסויימות (שווה).



סופט טאצ'- בקניה של הפנצטה החדשה שהשיקה החברה תקבלי טיפול גבות מקצועי חינם במקום או עפרון גבות במחיר של 29.90 שקלים ובקניה מעל 99 שקלים תקבלי גם כן טיפול גבות מקצועי. (גם גבות סידרתי שם על הדרך)



 האירוע מתקיים בביתן 1 גני התערוכה תל אביב 1-4/7/14

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה