יום רביעי, 27 במרץ 2013

**27.3.13**

היום  27.3.13 אני ובעלי חוגגים את שנת הנישואין הראשונה שלנו, כמה עובדות חשובות:)

^הכרנו בדירה תל אביבית מחולקת (אני ב2 חדרים הוא ב1 חדר)
^בעלי הדירה סיפרו שבחלק השני של הדירה גר בחור נחמד שיש לו מסעדה פרסית
^ אכן יש לו מסעדה פרסית וכן הוא מבשל את כל האוכל שם
^הדרך שלו לליבי היתה דרך כך שהוא היה מביא לי כל יום מנה אחרת מהמסעדה ושם לי מאחורי הדלת אם לא הייתי   בבית
^הכרנו לפני פחות משנה וחצי
^התחתנו אחרי פחות מחצי שנה של זוגיות
^הצעת הנישואין היתה ב"במלון מונטיפיורי" כן, גם ישנו שם את הלילה 
^בעלי היה רווק תל אביבי ניצחי עד שהכיר אותי
^עד היום הצלחתי להעביר אותו ממלבורו אדום למלבורו לייט ומ2 קופסאות ביום לקופסא אחד ועוד היד נטויה
^הוא אחד האנשים היותר אינטילגנטים שהכרתי (לפעמים  המון פעמים הוא חופר לי )
^בזכותי הוא אוהב חתולים
^לא עברתי הדרכת כלות (הייתה לי קומבינה)
^בזכות שם המשפחה החדש שלי יש החושבים שאני צרפתייה וזו מחמאה
^בעלי אוכל אוכל ולא משמין, אני ההיפך..
^בעלי יודע לנקות יותר טוב ממני וגם לשטוף כלים (כביסה הוא עוד לא למד לעשות)
^ירח הדבש שלנו היה בצפון איטליה וכלל המון פיצות ופסטות (אני השמנתי, הוא לא)
^הוא דיסלקט ולכן השגיאות בברכת יום הנישואין בפייסבוק
^הוא מקסים ובגלל זה אני אוהבת אותו
^הצלם שאחראי על התמונות האלו הוא :לירון אראל המוכשר




























9 תגובות:

  1. מקסים! מזל טוב. נראיתם מדהים ביום המיוחד שלכם. הרבה שנים טובות של הנאה. רק אושר

    השבמחק
  2. פוסט מקסים ומרגש! אתם זוג מושלם יחד....משלימים האחד את השני בצורה יוצאת דופן, אין ספור שנות נישואים מאושרים ומלבבים שלא יגמרו לעולם! :)

    השבמחק
  3. מזל טוב יקירה! יום נישואין שמח!!
    אתם זוג מקסים, נראיתם מהמם והתמונות פשוט מושלמות.
    והשמלה שלך - מדהימה!!!
    לעוד שנים מאושרות רבות יקירה :-)

    השבמחק
  4. תמונות מהממות :)

    מאחלת לכם שנים של אושר ביחד

    השבמחק
  5. ללא ספק אחד הפוסטים הכי מקסימים ומרגשים שקראתי. אהובך נשמע מדהים. המון מזל טוב, מאחלת לכם שנים של אהבה, מין טוב ושיחות ארוכות לתוך הלילה.

    השבמחק
  6. היוש
    את יכולה להגיד מאיפה השמלת כלה?

    השבמחק
  7. השמלה היא מ"בירנצוויג" דיזינגוף 272 ת"א...שירות מהמם מחירים נוחים בהחלט !!

    השבמחק