יום חמישי, 21 במרץ 2013

האביביים והחביבים

עם בוא הפסח אנחנו מוצפים או מוצפות בפרסומים של בשמים חדשים שיצאו לשוק , אפשר ללכת לאיבוד ממגוון הריחות והאפשרויות. הפרסומות מפתות, המחירים מוזלים, הרצון להתחדש מדגדג ואנחנו מתלבטות לקנות או לא לקנות ואיזה ריח בדיוק בא לנו עכשיו שהאביב התחיל. אכן המבצעים לחגים לא משאירים יותר מידיי מקום להתבלטות ומתוך שלל הבשמים שהושקו לאחרונה הנה שניים מתוך כמה בשמים שהתחבבו עליי במיוחד .

בגלל הפירחוניות ועיצוב הבקבוק -PLEATS PLEASE של איסי מיאקי


לעולם לא אהבתי את הבשמים של האיש והנה הפעם השתנתה דעתי !איסי מיאקי במחווה לעולם האופנה ובמיוחד לבד הPLEATS בד בעל תנועתיות ודינמיות,בד זה עוצב לפני כ20 שנה ולמעשה מדובר בבד הפליסה ,כן כן זה עם קפלי האקורדיאון שאנו מכירות ושכל כך אופנתי גם היום. ובכן, הניחוח פרחוני, זורם ואביבי ממש כמו זר פרחים אביבי . עיצוב הבקבוק הוא כמו בד הפליסה המפוסל קיים שימוש במיימד הגאומטרי והפקק עצמו הוא מעין עלה גביע של פרח. לא אשקר קנה אותי !


מחירים: 50 מ"ל במחיר השקה של 249 שקלים 
ו100 מ"ל במחיר השקה של 349 שקלים




בגלל העדינות ובגלל שבכלל אני מתה על CHLOE

"SEE BY CHLOE"

בארון הבשמים שלי נכון להיום יש 2 בשמים של המותג והיד עוד נטויה ! ללא ספק מותג הבשמים האהוב עליי עד כה . בושם שובב וצעיר, שוב פרחוני כי מה לעשות אני מתה על העדינים ,הפרחוניים והם מאוד מתאימים לאביב ולקיץ ובייחוד אני מתחברת לריח של היסמין והמרכיב הזה קיים גם בבושם זה .ניחוח שמח ומחויך בושם מגניב מפתה ועליז כאחד בנוגע לבקבוק יש בו מן הפשטות בעיניי שום דבר שלא ראיתי קודם בקיצור, אבל הריח גונב את כל ההצגה.


מחירים:

 50 מ"ל אדט 423 שקלים,75 מ"ל אדט 544 שקלים


אז תפרחו,תאהבו ותחייכו !



2 תגובות:

  1. שניים מוצלחים בחרת לך, כמוני כמוך זו לי הפעם הראשונה שאהבתי בושם של איסי מיאקי יותר נכון התאהבתי - הריח מדהים.
    קלואי הפתיע-למרות שהפרסום שלו בוא נערי הבקבוק מקסים והריח נשי ונפלא.
    זה הזמן עכשיו להצטייד בבשמים, המחירים קורצים

    השבמחק
  2. מסכימה עם כל מילה. גם אני אף פעם לא התחברתי לבושם של איסי מיאקי וזה הראשון שהייתי שמחה (ואפילו מאוד) לצרף למלתחתי :-)
    גם את ה- Chole אהבתי (ואותו קיבלתי) אבל קצת פחות. האיסי מיאקי ממש שווה אותי.
    נשיקות וחג שמח יקירה!

    השבמחק