יום רביעי, 13 במרץ 2013

היכונו לעונת הנסיעות

אז אחרי שחזרתי מברלין לפני כחודשיים, הספקתי כמובן כבר לשכוח את טעמו של חו"ל והרצון לטוס מתחיל לדגדג מחדש במיוחד עם בוא העונה החמה ולאור יום הנישואין הראשון שלי הקרב ובא וזו יכולה להיות מתנה נפלאה.
תמיד ,,,אבל תמיד,,, לפני נסיעה אני מוצאת את עצמי בודקת עם כל הקרובים למי יש מזוודה להלוות לי רק לנסיעה וכך כל פעם שאני טסה אני מוצאת את עצמי עם מזוודה תורנית אחרת. לא הגיע הזמן שתהייה לי איזו אחת משלי ? או אפילו סט שווה של מזוודות מכל מיני גדלים זו אחת מהקניות שאני מתכננת לעצמי לזמן הקרוב. רשת החנויות "תיק התיקים" השיקה לפני זמן מה את המותג ECHOLAC מיפן, מותג מזוודות איכותיות להפליא אטומות לגשם ,קשיחות כך שאפשר לקפוץ עליהם לשבת עליהן או לעשות כל דבר העולה על הרוח והצורה של המזוודה לא תשתנה, הן נוחות ומרווחות עשויות מחומר הנקרא פולי קרבונט המשמש את תעשיית החלל ! נשמע מבטיח !.
בנוסף למזוודות אפשר למצוא גם תיקי נסיעות אחרים ותיקי עסקים. מבחינת מחירים אפשר למצוא אותם החל מ349 שח ורק לידע כללי , המותג ECHOLAC ידוע מסרטי ג'יימס בונד ומזוודת העסקים הקשיחה שלו שנשארה שלמה גם לאחר כל סצנות ההתרסקות... 

איפה להשיג? ברשת חנויות תיק התיקים




דבר נוסף שהתחדשתי בו ויכול לשמש אותי בעונת הנסיעות הוא שעון של SWATCH. אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה שמתי על עצמי שעון... בטח ובטח מאז העידן הסלולרי אבל אני זוכרת שבצעירותי ענדתי רק סווטש ובכל שנה קבלתי דגם חדש במתנה. כיום אני שמה לב שההזדקקות לשעון צצה בדרך כלל שאני טסה לחו"ל ויש חשיבות לזמנים ושוב בהתארגנות לנסיעה תמיד מחפשת ממי להשאיל שעון קצת מגוכך לא? אבל אין לי שום שעון בבית ואולי באמת הגיע הזמן שיהיה לי אחד אם  לא בשביל לראות מה השעה ביום יום אז לפחות בתור אקססורי מגניב
 כאן נכנסת  לתמונה חגיגת 30 השנים למותג סווטש ,המותג הזכור והאהוב מפעם. סווטש השיקה לכבוד האירוע קולקציית קפסולה שעוצבה במיוחד בקו קלאסי עם טוויסט צבעוני המשלבת בלוח השעון את השנים בסדר כרונולוגי החל מהשקת השעון הראשון בשנת 1983.
חברת SWACH הייתה מאז ומתמיד מעודכנת בטרנדים ושידרה עבורי ספורטיביות ורוח חיים אז יחד עם חגיגות ה30 אני חוזרת לענוד שעון על יד שמאל שלי ואולי להתאמץ פחות להוציא את הסלולרי מהתיק ששואלים אותי ברחוב "סליחה מה השעה"



אז שיהיו לנו המון נסיעות כיפיות וקיציות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה