יום חמישי, 14 במרץ 2013

איזה בוקר של כיף ,איזה כיף שהיה לי הבוקר...

בתור אחת שבעבר הייתה כוססת ציפורניים ועברה "בניה" מכל הסוגים הקיימים ,בשנים האחרונות אני גאה להציג את הציפורניים הטבעיות שלי שמיתגו את עצמן מחדש ובשל כך היום אני נהינת מכל מה שקשור לשיגרת הטיפוח של הציפורניים ולא יכולה לסבול לראות את הציפורניים שלי ערומות ללא איזה לק מעניין. לאט לאט אני מוסיפה עוד ועוד לקים למכסה הביתית שלי אבל ברור שמידי פעם גם מפנקת את עצמי באיזה מניקור טוב. בכל מה שנוגע למניקור חוויתי לא מעט חוויות גרועות וטובות אבל תמיד רציתי לדעת איך לעשות את המניקור לעצמי בבית בדיוק כמו שעושים לי במכוני היופי ולכן לא סרבי להזמנה לסדנת מניקור "עשה זאת בעצמך" ב"נייל סטודיו" בחולון שכללה את השקת סדרת הלקים החדשה של O.P.I קולקציית "ארץ אוז" שבהשארתה הזמנתי לי ולבעלי גם כרטיסים לסרט ממש למחר בערב !
באופן אישי O.P.I היא אחת החברות האהובות עליי בכל מה שנוגע לטיפוח הציפורן מאחר ומצאתי כי הלקים איכותיים מאוד ואפשר גם למצוא במותג המון מוצרים משלימים שזה דבר הכרחי בעיניי לכל מותג שמכבד את עצמו ,הקולקציה עצמה מהממת ומשלבת גוונים מנצנצים וניודים



אז מה למדנו ? ומה עשינו?



מניקור ביתי הוא לא דבר של מה בכך ,הוא דורש סובלנות וזמן אבל באותה מידה הוא גם מפנק ומרגיע אז הריי לכן השלבים כולל המוצרים המומלצים לשימוש בתהליך:

1. שייפי את הציפורן ועצבי אותה כרצונך באמצעות משייף עדין

2. דיחפי את העור המיותר בעזרת דוחף העור ובאמצעות תכשיר הנקרא EXFOLIATINING CUTICLE TREATMENT אשר מרכך ומוריד שאריות עור מיותרים (רצוי שלא להשתמש בסכין)
3.הבריקי את הציפורן באמצעות פצירת הברקה ומירחי קרם ידיים High Intensity Hand and Nail או לחילופין עסי הייטב את היד ואזור הציפורן עם שמן קוטיקולה 
4. הסירי את עודף השומן באמצעות מגבון עם אלכוהול, מומלץ להשתמש בCHIP SKIP לאיזון רמת החומציות של הציפורן.
לאחר מכן מירחי לק בסיס שהוא גם מחזק ציפורנים וגם מייבש הנקרא  START TO FINISH

5. מירחי את הלק הרצוי ב2 שכבות (אני מרחתי את הלק האהוב עליי של OPI  בגוון CAJUN SHRIMP (יאמי!!) ונעזרתי באחת מהמניקוריסטיות האדיבות במקום) ומעליו מירחי שוב את הSTART TO FINISH





כל המוצרים שהשתמשתי בהם הם של חברת OPI 
ותודה רבה ל"נייל סטודיו" בחולון על השירות האדיב והחייכני

ועכשיו גם אתן מוזמנות לנסות בבית !

תגובה 1:

  1. מבינה אותך לגמרי! גם אני מגיל אפפס כוססת ציפורניים באובססיביות, רק לפני החתונה של אחותי התעקשו שאעשה הדבקה, מאז הייתי עם בניה וברגע שכלכלית כבר לא יכולתי לשאת תא ההוצאות של המילוי התחלתי לגדל לבד את הציפורנים. אני מעדיפה ציפורן רגילה על בניה, היא פחות כבדה וזה נראה יותר יפה, אבל זו מלחמה יום-יומית ופעם בחודש לפחות אני נופלת למלכודת וציפורן אחת מקבלת אצלי ארוחת צהריים XD

    השבמחק