יום שלישי, 19 במרץ 2013

אוהב מתנות לפסח יחיה -קצת טיפוח וקצת אופנה לחג

חג הפסח קרב ובא וכולם מחפשים את המתנה הנכונה וראויה לקנות לבני המשפחה. משימה לא פשוטה לתפעול אך יש מתנות שאני באופן אישי תמיד אשמח לקבל ואני מאמינה שגם אחרים ישמחו. אז קיבצתי עבורכם מגוון מתנות במגוון תקציבים מתחום הטיפוח והאופנה ..שנתחיל?


טיפוח

מארזי חג של "סבון של פעם" מתוך קולקציה מסע אביבי אל מרחבים וחופש

סבון של פעם יוצאת עם קולקציה מיוחדת לחג בניחוחות ואריזות בהשראת מקומות שונים בעולם שיגרמו לנו להפליג בדמיון אל מקומות של חופש ,שלווה ורגיעה . הקולקציה מגיעה במארזים מובנים ובמגוון מחירים, בנוסף ניתן לרכוש גם את המוצרים בנפרד.

55-269 שקלים


89 שקלים

139 שקלים

269 שקלים
מארז טיפוח לגבר של חברת "CREMA"  להשיג ברשתות הפארם
מארז של מגוון מוצרי טיפוח לגבר בקופסא מהודרת אחת. הקופסא מכילה שמפו וג'ל רחצה באחד, דאודורנט, ג'ל אנטיפרספירנט, ג'ל גילוח וג'ל לאחר גילוח בניחוח מתנה או בניחוח אלוורה. הריח של המוצרים גברי ורענן כאחד , ואני שואלת מה גבר צריך יותר מזה מתנה מפנקת ,בעלי פונק בה באופן אישי!
מחיר המארז 59.99 שקלים


אופנה

עגילים מתוך קולקציית אביב קיץ 2013 של מעצבת התכשיטים "ליטל קלמנסון"

מעצבת התכשיטים ליטל קלמנסון זוכה להצלחה גדולה בכל העולם ומככבת בבוטיקים הנחשבים ביותר ובנוסף בבתי הכולבו הגדולים. את התכשיטים של ליטל תוכלו לראות על כוכבות קולנוע וסלבס .בארץ תוכלו למצוא את החנויות של ליטל בקניון רמת אביב ובבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ. אני שמתי את העין על מספר עגילים מתוך הלין של הקו הנקי. עגילים דקים ומיוחדים העשויים בטכניקה מיוחדת שפותחה במיוחד עבור הקולקציה והמראה מאוד מינימליסטי ומיוחד מתאים מאוד לעונת האביב והקיץ מתנה שיקית ייחודית ויוקרתית לאישה שיקרה לליבכן. כל התכשיטים של ליטל עשויים ציפוי זהב בשילובי סברובסקי,קריסטלים,אמייל וסאטן. טווח מחירים מגוון מאוד ומותאם לפריט הנבחר ניתן למצוא בחנות עגילים, צמידים, שרשראות וטבעות  בעיצובים מיוחדים במינם

179 -2500 שקלים

343 שקלים


484 שקלים


שיהיה חג שמייח !

3 תגובות:

  1. אכן קרמה מן שייך לקטגוריית מתנות לגברים

    השבמחק
  2. נשים אוהבים תכשיטי מעצביםוערכת איפור . אז , זהרעיונות למתנה נפלאות עבור נשים .

    השבמחק