יום שישי, 30 בנובמבר 2012

החורפיות החדשות שלי

כבר קר לי למרות שיש אומרים שהחורף עוד לא התחיל....מחפשת את אותן נעליים שאוכל לשלב עם גרביונים,רצוי שיהיו על עקבים כי מה לעשות ככול שהרגל יותר ארוכה זה יותר מחמיא לי אבל עדיין מחפשת את הנוחות והאיכות ,נעל שאוכל ללכת איתה יום שלם בלי להרגיש מועקה ולחכות כבר לרגע שאני מורידה אותה מהרגל ואז מצאתי את שתי הזוגות האלו. השחורות- מגפונים קצרצרים על עקבון קטן,נוחות ויפות בטירוף,קלאסיות שיכולות להשתלב עם חצאית וגרביון מדליק וגם עם מכנסיים בלי בעייה, חיפשתי כבר כמה זמן נעל שחורה שהיא לא מגף ארוך שתוכל לשמש אותי לכל העונה היא נבחרה בקפידה באחת מחנויות הנעליים האהובות עליי ZAMSH . בחנות הרשת תוכלו למצוא נעליים מגוונות ביותר וחשוב עוד יותר נוחות מאוד דבר שלא מובן מאליו וגם לא בא על חשבון האופנתיות.
יש לי מספר זוגות שלהם ואני מאוד מרוצה מהסגנון ובעיקר מהאיכות והנוחות. ראיתי עוד מספר זוגות מעניינים אבל נשמתי עמוק והמשכתי הלאה...
הזוג השני הוא של חברת SCOOP נעל בצבע החזק החורף הזה- הבורגנדי. מתה על הצבע הזה ,על האלגנטיות שהוא משדר והעומק. נעל עשויה זמש עם פפיון מנצח ואהוב שמקנה לנעל מראה רטרו שאליו אני מאוד מתחברת. לדעתי הנעל הזו תוכל לשמש אותי גם בקיץ אם הצבע ימשיך להיות אופנתי, בסקופ אני תמיד מוצאת נעלים, יש כל כך הרבה מבחר, המחירים נוחים מאוד ונוחים עוד יותר בסוף עונה! הצבעוניות מגוונת הסגנונות רבים בקיצור עולם שלם של אפשרויות. גם בקיץ הקודם מצאתי את עצמי מתחברת לפפיונים של סקופ ואז לקחתי גם כן נעל פפיונית אבל קייצית, נוחה מאוד, תוכלו להזכר בה פה.

זהו לבינתיים שיהיה לכן סופש נעים וחמים






4 תגובות:

  1. יפות ממש! תתחדשי!
    המגפונים מזמש עשויים מעור או פלסטיק?

    השבמחק
  2. הבורדו עם הפפיון פשוט מושלמות!!!
    גם אני זוממת עליהן חחחח
    תתחדשי מתוקה!

    השבמחק
  3. תודה ורד , ותודה על העזרה בבחירה !!!

    השבמחק
  4. בחירה טובה, תתחדשי! אהבתי מאוד את הגרביונים, ואת השילוב בכלל :)

    השבמחק