יום שני, 19 בנובמבר 2012

גלי תעשי לי תכשיט !!!

לא כל יום פוגשים בחורה רבת יכולות כמו גלי גרינפלד. גם מאפרת, גם סטייליסטית ,גם מעצבת תכשיטים מוכשרת ובעיקר בן אדם מקסים שכייף להיות בחברתו. גלי בעלת מותג התכשיטים MIOLA ,עוסקת בצורפות  כדרך לביטוי עצמי. פירוש השם MIOLA בספרדית הוא - הגל שלי.
כלנו יודעות שכל בגד או אביזר שאנו שמות על עצמנו הוא סוג של ביטוי עצמי וזה מעל הכל המוטו של גלי בעיצוב התכשיטים שלה, יש מספר סגנונות וקולקציות כך שכל אחת ואחת יכולה לבחור את מה שמתאים לה ויודעות מה? גם גברים ימצאו את עצמם שם! לקוחה מספר 1 של גלי היא מדריכת היופי גליה תורן חן אותה ניתן אותה ניתן לראות בכל הזדמנות עונדת את התכשיטים של גלי וכששאלתי אותה לראשונה מאיפה התכשיט היא ענתה בגאווה :" את לא מכירה את התכשיטים של גלי???" האמת שהכרתי והנהנתי בראשי בהתלהבות!

רוב התכשיטים עשויים מציפוי זהב, ניתן לעשות אותם גם בכסף לבקשת הלקוחה ונוסף שילובים מענינים של לבד ואבנים צבעוניות שמעניקים צבע וגיוון לכל בגד ובגד. התכשיטים יחודיים ביותר ומאוד מסוגננים, יש עדינים יותר יש עדינים פחות, יש סולידים יותר וסולידים פחות. 
גלי מוכרת התכשיטים בביתה שלה באוירה אינטימית כך שיכולה להעניק לכל לקוחה את תשומת הלב המגיעה לה ולעזור לה בבחירה הנכונה שכן היא משלבת את עניין הסטילינג והצורפות זה בזה.
כמובן שאתן מוזמנות להתרשם עם יצירת קשר מראש:

טלפון: 0524610696

אני בחרתי לעצמי שרשרת בצבע זהב עשויה חוליות חוליות היא אכן משדרגת לי כל הופעה ובחרתי להצטלם איתה הפעם על חולצה שחורה איך יצא??














7 תגובות:

  1. וואווו איזה פוסט מושקע ומגניב.הכי מפרגנת איזה כיף לגלי

    השבמחק
  2. וואוו איזה פוסט מושקע ומגניב. הכי מפרגנת לגלי ובצדק אחלה תכשיטים

    השבמחק
  3. וואו, איזה כיף לי. תודה רבה על המילים החמות והמחמאות הרבות.
    לכבוד הוא לי שאת עונדת את התכשיטים שלי :-)

    השבמחק
  4. תכשיטים מקסימים!
    והשרשרת שבחרת מושלמת!!!
    איזה באסה שלא יכולתי להגיע :-(

    השבמחק
  5. אוהבת!!!! את גלי, את התכשיטים, את הפוסט, ואותך שירי (אפילו שלא צבעת לבלונד פלטין) XO

    השבמחק
  6. בוטיק J - ג'נט בן דוד6 בפברואר 2013 בשעה 5:06

    תכשיטים מקסימים, גלי מדהימה.
    גם אני כבר בחרתי שרשרת וטבעת...

    השבמחק