יום רביעי, 9 באפריל 2014

HOODIES לא יכול להיות לי נוח יותר...

אם אתן מספיק עוקבות אחריי כבר הצלחתן להבין שיש לי כמה "עניינים" עם נושא הבגדים והבדים בארון שלי. בחורף קשה לי מאוד לעטוף את עצמי בסוודר דוקרני אבל קר לי מידי בלעדיו, בקיץ אני לא מוצאת כמעט מה לקנות כי הכל סנטטי וגורם לי לגרד כל חלק בגוף, ולכן רשת כמו "הודיס"היא  אחד המקומות שכנראה תמצאו אותי יותר ויותר במהלך השנה רוכשת לעצמי את תכולת הארון שלי. אני לא מסוגלת שלא נוח לי אפילו אם זה מאוד יפה, לא נוח הורס לי הכל.
 
שמחתי לגלות שמשנה לשנה הקולקציה רק הולכת משתפרת(ולא רק בזכות הפרזנטורית החדשה..) אלא בזכות הדגמים המדליקים, הצבעים והבדים הנושמים והאווריריים.

ועכשיו כדאי לכם מאוד לראות על מה אני מדברת ממש פה
 
אז מה בקולקציה?

שטיפות:
Dirty Wash- בד רך המזכיר משי ומאופיין בשקיפות עדינה בגוונים אינסופיים.
Snow Wash
בדים בעלי מראה חלבי על הצבע הקיים, המגיעים במגוון צבעים וברכות ייחודית.
Crumble - בדים במראה של שברים ותחושה עדינה הנשפכת על הגוף.


המון שמלות וגזרות אובר סייז שאם לומר את האמת אני אוהבת אותן יותר על אחרות מאשר עליי ,מכנסיים בגזרת יוניסקס ובויפרנד (זה דווקא טרנד מגניב בעיניי) וטייץ, איך אפשר בלי טייץ , אצלי הוא "מלך" הארון קיץ או חורף סתיו או אביב, אין כמו לשים על עצמך טייץ עם חולצה שמכסה מה שצריך עקב או נעל שטוחה ואת מוכנה לדרך!

אז הודיס..בקרוב יש לי פגישה צפוצה איתך!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה