יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

מוכנה להתלבש

הקיץ הזה מצאתי את עצמי פחות ופחות מוציאה כסף על בגדים , כל פריט נבחר בקפידה כי בסופו של דבר הגעתי למסקנה שעדיף פחות ואיכותי מאשר הרבה וזול, בעזרתה של שרונה חברתי הסטייליסטית ניפיתי המון דברים מהארון מה שהשאיר לי מקום למלא אותו מחדש.
רצה הגורל ובדיוק בסמוך לפינוי הארון קבלתי הודעה על אירוע READY TO WEAR אירוע מעצבי אופנה שהתקיים בבית ציוני אמריקה, אחד ממיני אירוע אופנה שמתקיימים שם מידי פעם. באתי מוכנה לקנייה איכותית שאולי לא תהיה זולה אבל בהחלט תספק את היצר שלא מומש זמן מה (יצר השופינג).

סיבוב בין דוכני האופנה חידד לי  את המסקנה שכבר הסקתי מזמן- בשביל איכות צריך לשלם. החלטתי לפנק את עצמי במספר פריטים מדליקים שישמשו אותי עוד הקיץ הזה. וכך מצאתי עצמי מגיעה לדוכן של מעצבת האופנה GALA ,לסגנון מיד התחברתי וגם לבדים הנעימים (בשבילי למצוא משהו שיהיה גם יפה וגם נעים על הגוף, משימה בלתי אפשרית הקיץ הזה כשעולם האופנה הפך כולו לסינטטי).

הקו המנחה את הקולקציות של GALA הוא אורבאני רומנטי, לרוב בשימוש בבדי כותנה בשלוב דפוסים ובבדי ג'ינס העוברים תהליכים של ריכוך וכביסות שונות . פלטת הצבעים בסיסית עם נגיעות של צבע.
אתגר האופטימאלי של גלה הוא מציאת חידוש בפריטי בסיס והחזרת בגדי היום יום לקלאסיקה ,קרי, בגדים נטולי הוראות לבישה הנתפרים באיכות גבוהה וללא חשש ממעט הומור.   המשנה המלווה את גלה תמיד היא יצירת מראה איכותי אך לא מתאמץ שבו הלקוחה זקופה אך עם ידיים בכיסים.

הנעליים היפות ניקנו גם הן באותו האירוע והן של IMELDA  נעליים מאוד יפות ואיכותיות שעל פניו בזמן המדידה עשו רושם של "הנעליים הכי נוחות בעולם" אבל התגלו כלא ממש כאלו, בניסיון לנעול אותן כל פעם מחדש ואחרי הליכה של בואו נגיד כל שדרות רוטשילד, כף הרגל מלאה בשלפוחיות ...ממש לא נעים .אז נכון הן יפות ונכון הן יקרות 480 שח (לא הולך ברגל) אבל לגביי נוחות ממש לא!!

חצאית וחולצת משי: GALA
יחד 550 שח

נעליים: IMELDA
480 שח

שרשרת: FOREVER 21
50 שח

האתר של GALA







סופש נעים לכולם !!
אם גם לכם היה מקרה רכישה מצער שתפו אותי...


3 תגובות:

  1. ואוו, הנעליים באמת נראות נורא נוחות, באסה... לי קרה מקרה דומה עם כפכפי נוחות של 24hours shoes....
    החולצה והחצאית 100% משי? ממש מציאה!!

    השבמחק
  2. הפריטים של גאלה איכותיים מאוד ונעימים למגע, עד שסוף סוף מצאתי משהו שאני מסוגלת ללבוש בקיץ הזה ועוד במחיר שווה זה היה ממש כיף

    השבמחק
  3. הנעליים כל כך מיוחדות, שווה להאמץ למצוא פתרון כלשהו. אולי הרחבה אצל סנדלר, אולי משהו בבית המרקחת

    השבמחק