יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

לאוקסיטן אהובתי

אם יש מותג קוסמטיקה שאני מחבבת במיוחד זה המותג "לאוקסיטן" מרגע הכניסה לחנות בארץ ובעיקר בחו"ל אני נכנסת לעולם של ריחות ורוגע.חולפת על פני המדפים על מנת להתרשם מהמוצרים החדשים שהחברה המעולה הזו פיתחה. מידי פעם אני גם רוכשת לעצמי מוצר אחד או שניים .
ישנם מוצרים שהתמכרתי אליהם ומה לעשות כל פעם שהם נגמרים אני מוצאת את עצמי בחנות הקרובה קונה אותם מחדש
אין ספר שחברת לאוקסיטן זה חברה צרפתית בעלת איכות מוצרים יוצאת דופן ולכן גם המחירים לא עממיים, המחירים משקפים בהחלט את האיכות והטכנולוגיה של המוצרים , עוד יותר חשוב עבורי גם העובדה שהחברה אינה עושה ניסויים בבעלי חייםדבר אשר נותן לה ערך מוסף בעיניי!

את סבון הפנים של "אנג'ליקה" שלהם אני לא מחליפה, ריח מרענן של דשא וניקיון,מתאים לכל סוגי העור,אוורירי וקל מסיר איפור בקלות ומשאיר אותו רך למגע.
עוד התמכרתי לסבון הגוף בעל ניחוח "וורבנה" ואני אומרת לכן הריח ממכר,לסבון הזה יש ניחוח הדרים לימוני וכל מקלחת איתו זה מסע בפרדס שלם של הדרים אחרי הגשם, לא זול אבל מומלץ.

מוצרים נוספים ואהובים:
שפתון חמאת שיאה אורגנית מוצר ללא ריח שבהחלט עושה את העבודה בימי החורף שהשפתיים שלי צועקות "יבשששש" , מוסיפות לחות ותחושה נעימה בשפתיים.

שמן גוף וניל בבקבוקון קטן, אני לא יודעת אם  קיים כבר אבל שאני רוצה להריח "וניל" הוא בהחלט המוצר לעשות איתו את זה.

אחרון חביב הוא קרם הידיים חמאת שיאה נותן את אותו המענה של יובש, רק בידיים, קרם מרוכז ללא ריח, אחד מהדברים שהם חובה בתיק בעיקר בחודשי החורף שהידיים שלי סדוקות ויבשות , נעים למגע,מרכך ומזין

ממליצה לכן מאוד לגשת לאחת החנויות הקרובות (אין כל כך הרבה הלוואי והיו יותר)
או להיכנס לאתר של החברה:
אתר הבית של לאוקסיטן

סבון פנים אנג'ליקה


סבון גוף וורבנה ניחוח לימוני משכר
קרם ידיים חמאת שיאה

שפתון חמאת שיאה























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה