יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

its a SCOOP

ארון הנעליים שלי הוא ארון מאוד ססגוני בעיקר בעונת הקיץ אני רוצה למצוא נעל שתתאים לי לכל בגד מבחינת סגנון וצבע. השנה היתה לי הזדמנות להתפרע מבחינת צבעים ולעשות שילובים מעניינים מאוד, ואם מדברים על צבעים ושלל סיגנונות המקום הנכון הוא חנות הנעליים SCOOP מהכניסה לחנות העיניים לא מפסיקות לזוז ממדף למדף פושטות על כל הנעליים בחנות במטרה למצוא אז הזוג שלי. צבעי נאון,צבעים רגועים,פלטפורמות,נעליים שטוחות , ליום יום לערב וכל מה שצריך... אם היתי מתחתנת שוב, אפילו נעל לחתונה היתי יכולה למצוא שם ,בקיצור תאווה לעיניים.
מאחר וקניתי לי הקייץ כבר כמה זוגות על עקב גבוה החלטתי ללכת על משהו יותר סולידי אך עם זאת חשוב שיהיה שיקי ואם אפשר אז שישלב גם פפיון (המחלה שלי בעונה האחרונה)
איפה שיש פפיון-אני שם! מתוך המבחר הענק תפסו את עיניי זוג נעליים מתוק במיוחד שילוב של ורד ושחור עקב אולטימטיבי לא נמוך מידי ולא גבוהה מידיי,נעל כזו שאפשר ללכת איתה גם לעבודה וגם לערב תלוי באווטפיט שאני מחליטה לעצמי לאותו ארוע.
מדדתי את הנעל ותקווה שיהיה לי נוח כי אני בעייתית בעניין נעליים ואכן הנעל היתה כמו כפפה לרגל. נוחה יפה אלגנטית ושיקית כאחד. כמובן שבאותו הרגע ידעתי שהיא תהיה שלי ושיהיה בה שימוש רב, תוך כמה דקות מצאתי עצמי בקופה ובערב הן כבר היו עליי בשילוב חצאית אפור וגופיית נאון ורודה. ומחמאות כמובן שקיבלתי איך לא?
המחירים נוחים מאוד כך שאפשר להתפרע בכל עונה על כמה זוגות ולהגדיל את המלאי אפילו אם מה שקניתי ישאר באופנה בדיוק לעונה אחת ,לפחות הייתי בעניינים ולא השקעתי יותר מידי כסף על זה...
במילים אחרון רשת הנעליים סקופ היא מקום בהחלט ראוי על מנת להוסיף לארון הנעליים שלך עוד כמה זוגות מעניינים






אז מה אתן חושבות על הזוג שבחרתי???

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה