יום שישי, 30 בדצמבר 2011

זמן פינוק

כאחת שאוהבת לנסות דברים חדשים אני נוטה לצבוע את שערי מפעם לפעם רק כדיי לחדש ולהתחדש.
בדרך כלל הצבעים הם גווניי חום עמוק או שחור ,שחור סיני שחור סגול וכו, אין ספק שכל העניין הזה דיי מיבש את השיער ועושה אותו עייף וחסר מעוף, בגלל שכך אני תמיד מחפשת לקנות את השמפו המתאים לשיער צבוע
כדי שיחזיר לשיער את החיוניות אותה איבד במהלך הצביעה.

יצא לי להתנסות לפני מספר ימים בשמפו מהסדרה החדשה של פאנטן COLOR THERAPY  טוב מה אני אגיד לך הריח משגע, השיער רך מאוד ונראה יותר מבריק ובנוסף צבע השיער נראה מודגש יותר ביחד למוצרים אחרים שניסיתי בעבר.

לסדרה מספר מוצרים :

שמפו
מרכך
סרום
קרם לחות
מסכה

כדיי לדאוג לניקיון ורכות השיער וגם לטיפולים יותר אינטנסיביים.
אהבתי את הריח ואהבתי את התחושה מה שיעשה את החוויה למושלמת יותר היא לגלות שפאנטן תחליט להפסיק לעשות ניסויים בבעלי חיים כדיי שהעולם שלנו יהיה טוב יותר ואנושי יותר. אין ספק שבמקרה שכזה אני אוכל להשתמש במוצרים בלב שלם .


גם אסטטי וגם בעל אפקט מדהים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה