יום שני, 19 בדצמבר 2011

פנים של בובה

כבר מזמן שחיפשתי מייק אפ שיתן כיסוי מושלם לפנים שלי . לפני מספר ימים ניסיתי את המייק אפ החדש של רבלון  AGE DEFYING WITH DNA ADVANTAGETM CREAM MAKEUP כן זה שמו של המיקאפ הזה, אולי זה שם ארוך אבל שווה לזכור, לא רק שהוא באמת נותן לפנים שלי מראה בובתי שמחתי לדעת שיש בו גם מקדם הגנה מהשמש. זהו קרם אנטי אייג'ינג ונראה לי שאני כבר בגיל הנכון :) הוא עשיר בלחות וטוב שכך כי רוב אלו שהשתמשתי בהם יבשו לי את הפנים והרגשתי כל הזמן תחושה של חוסר נוחות וחוץ מכל אלו הוא גם נראה עליי מליון דולר .

אני אוהבת לנסות דברים חדשים בכל מיני תחומים כדיי לדעת שעשיתי את הבחירה הנכונה , במקרה הזה אני שמחה שבדקתי גם את המוצר הזה מאחר והוא נותן פיתרון מצויין וגם המחיר שלו סביר בהחלט , דבר נוסף שאהבתי מאוד זה את צורת הבקבוק הלא שיגרתית ואת העובדה שהוא בבקבוק לחיץ דבר אשר מאוד חסכוני ומאפשר להינות מהמוצר עד הטיפה האחרונה.  ממליצה לכן בחום לנסות באופן כללי רבלון ידוע במוצרי המיקאפ המעולים שלה שלא נופלים מחברות היוקרה בכל מה שנוגע לכיסוי מושלם של הפנים.

תגובה 1:

  1. אני דווקא מחבבת את המייקאפים שלהם. הם לא שומניים, או דביקים, מכסים יפה והמחירים שלהם סבירים לגמרי, ומה שעושה טוב על הלב במיוחד הוא שהם לא עושים ניסויים בבע"ח. :)

    השבמחק