יום שני, 30 במאי 2011

מסתורין בצבע, Twentyfourseven על המפה

תצוגת האופנה של twentyfourseven, (אחותה הקטנה של רנואר) ,אתמול בגלריה חייק שביפו, הייתה אחד האירועים המרהיבים שראיתי.דוגמניות חטובות מחופשות לבובות שחורות בחלון הראווה לבושות בצבעים ססגוניים. Twentyfourseven  מותג אופנה דינאמי וחדשני שנותן מענה שלם ומעודכן לסגנון החיים,עשה לי את זה ובגדול.
מיצג אופנה של 15 דקות הספיק על מנת להבין את כוחו של המותג אשר פונה לנערות אך לא רק.מעצבי הבית רון קאהן  ויד ימינו ליהי צבילינגר כנראה עבדו קשה העונה .מה שבלט מאוד בקולקציה הוא הצבעוניות הזרחנית. מכנסים חצאיות שמלות וגופיות בשלל צבעים אשר צועקים- הקיץ כאן והוא שייך ל  Twentyfoursevenשלא לדבר על האביזרים המושקעים ויוצאי הדופן שהוצגו בתצוגה.
המותג הזה התחיל את דרכו ברשת החברתית שהיא הדבר שנערות בימינו מכירות מקרוב. עדכונים היו נשלחים  דרך הפייסבוק על פריטים חדשים שנכנסו לחנויות וזוהי דרך עכשווית מאוד להתעדכנות בחידושים האחרונים של הרשת ממנה צריכים ללמוד מותגי אופנה אחרים. קולקצית קיץ 2011 ,מסביר רון קאהן, מורכבת משני קווים: קז'ואל עם מכנסונים וגופיות, ומראה יותר מוקפד לאירועים, ה-תקופה שלנו בישראל.
כבר זמן רב שלא נוכחתי באירוע כל כך יוצא דופן, זה מתחיל מהלוקיישן ממשיך באירוח מופתי ברמה גבוהה ונגמר בתאווה לעיניים. התפאורה של המקום כולו הייתה בנוייה מצילומים מדהימים של קולקציית הקיץ , אין ספק שהמותג הזה יודע לעשות את העבודה. אני בטוחה שאתייצב באחת מחנויות הרשת בהקדם האפשרי כדי לחוות את החוויה מקרוב..
ואני?? אני לבשתי (ממש במקרה) שמלת פליסה שחורה של Twentyfourseven שנקנתה ממש לפני שנה, גרביון ירוק בקבוק מארונה של אמא,חגורה של קרן אטון משוק האביזרים,נעליים מפריז,תיק "לסטר".

בגדים ציבעוניים על דוגמניות דמויות בובות בחלון ראווה

תמונה מתערוכת המותג, אתמול בגלרייה חייק

תמונה מתצוגת האופנה

ואני?? אני לבשתי (ממש במקרה) שמלת פליסה שחורה של Twentyfourseven שנקנתה ממש לפני שנה, גרביון ירוק בקבוק מארונה של אמא,חגורה של רוני קנטור משוק האביזרים,נעליים מפריז,תיק "לסטר",משקפי שמש פראדה.





2 תגובות:

  1. זה מדהים כי השאלה היא באמת למי זה מיועד. לדוגמניות? נערות רזות יותר או פחות. זה מה שמעניין לטעמי

    השבמחק
  2. מאוד אובת את הרשת, יש להם דברים יפים ומעניינים, כמו H&M רק לא יקר כ"כ והרבה יותר יחודי.

    השבמחק