יום שישי, 27 במאי 2011

לובשת קש

כבר אמרתי לכן לא לזרוק כלום ?

בימים האחרונים שהסתובבתי בין חנויות הראווה הרגשתי כאילו חזרתי אחורה לתקופת בית
הספר,שוב חזר אלינו טרנד הקש. טרנד חביב ,הקש הוא חומר טבעי ידידותי לסביבה, זול 
ושיקי מאוד.תוכלי לראות אותו בפריטים כמו נעליים ,סנדלים,תיקים ,חגורות וכו.
זוכרות שהיינו הולכות עם נעליים מבד בעלות סוליה מקש שנקשרות  כלפיי מעלה?? לי באופן
אישי הייתה נעל כזו, היא הייתה מאוד נוחה מאחר והעקב היה עקב פלטפורמה שנותן גם
גובה וגם  נוח ביחס לנעליי עקב עם עקבים דקיקים.
המגמה הזו משתלבת היטב עם עונות האביב והקיץ  .המון מחצלות על החוף וכובעי קש
גדולים על מנת להגן על הפנים מהשמש או סתם כתוספת להופעה קלילה של שמלה
פרחונית ואוורירית.
המגמה החלה בבתי האופנה העילית כגון לואי ויטון,איב סאן לורן וסטלה מקרטני והמשיכה
עד לחנויות בקניון הקרוב לביתנו. את יכולה למצוא אותו בהמון צבעים בחנויות אלמוניות וגם
ברשתות האופנה הגדולות כמו זארה,קסטרו וH&M .
אני באופן אישי רכשתי לי סנדליי קש בגווני אדמה בחנות אלמונית בשנקין ובנוסף גם כובע
קש לימיי השמש החמים.


בתמונות שלי:
כובע קש חנות אלמונית בשנקין,חולצה שוק בצלאל, מטפחת מפריז,נעליים מחנות אלמונית בשנקין


כובע קש בצבע שמנת מחנות אלמונית בשנקין



סנדלי הקש שלי מחנות אלמונית בשנקין


תיק קש של H&M

סנדל מקש של לואי ויטון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה