יום שישי, 20 במאי 2011

לק בעומר

חייבת להודות בלי לק ברגליים ובאצבעות הידיים אני מרגישה פשוט עירומה.
כבר עברתי את תקופה "הבנייה"  והחלטתי מאז אני לא משתעבדת יותר לכלום. אתחיל לגדל ציפוריים בכוחות עצמי. ואכן הצלחתי. בקיץ אני מקפידה למרוח את הלק גם ברגליים וגם בידיים.
הלקים בשנים האחרונות החלו להיות אביזר אופנתי לכל דבר ועניין והיצרנים מנסים לספק לנו כל גחמה הכי קטנה שרק נחשוב עלייה, צבעיי פסטל, צבעים זוהרים, צבעי חורף ,צבעי קיץ, עם נצנצים ובלי נצנצים בקיצור הכול.
"אדום האש" נשאר איתי בכל עונה ועליו אני לא אוותר כי הוא מתאים לכל הופעה שרק אחשוב עליה,אבל האמת היא שפרט לצבע האדם אש הזה התחברתי גם מאוד לצבעים הזוהרים , העונה הזו הם נכנסו חזק לאופנה ואפשר למצוא מגוון צבעים זוהרים מכל מיניי חברות ובכל מיני מחירים ואיכויות.

יש כאלו שטוענות שצריך אומץ ותעוזה כדיי לשים לקים בגוונים זוהרים ,כנראה שלי יש את האומץ הזה והצבעים האלו גם מחמיאים לי מאוד.
החסודות שבינינו יוכלו למרוח לק בצבעי ה"ניוד" צבעיי גוף טבעיים ועדינים אשר גם הם אופנתיים מאוד,קלאסים ואלגנטיים ולא רק באופנת הלקים אלא גם בתחום ההלבשה וההנעלה. הרוקיסטיות תוכלנה ללכת על הצבעים הכהים בעיקר כחול כהה,סגול כהה,ושחור.

ועכשיו לחברות המשווקות:ניסיתי מספר חברות זולות ויקרות , הנבחרת בעיניי היא חברת LECHAT  . הלקים נותנים מענה מצוין  לדרישותיי. מחיר נמוך כ20 שקלים, צבעים מדהימים ואמיד מאוד על הציפורניים לפחות כשבועיים (מניסיון) כמובן שתלוי כמה את רוחצת ידיים ושוטפת כלים....
אין מה להשוות, עם לק וציפורניים מטופחות את תמיד תראי יותר טוב



פה תוכלי לראות את כל הצבעים:
http://www.lechat.co.il/products.php


אלו רק חלק קטן מהצבעים המדהימים של חברת LACHET

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה