יום שני, 9 במאי 2011

להיות בלי ולהראות עם...

יש לי קטע כזה ,אני לא אוהבת איפור תמיד אני מרגישה שמשהו מציק לי בפנים ואני חייבת לרוץ לשטוף במים וסבון ולשים עליי איזה קרם לחות. אומנם אני אוהבת את אקט האיפור עצמו אחרת לא הייתי לומדת את זה באופן מקצועי אבל אני הכי שונאת לחזור אחריי יום עבודה או בילויי ולהוריד אותו. אבל בכל זאת אין מה להשוות שאת עם כיסוי אחיד לפנים את נראית טוב יותר. ובטח בגילי המופלג שכבר נפגעתי קלות מנזקי השמש .

מצאתי פתרון מעולה בשביל אחת כמוני שלא אוהבת להתאפר ,ואני רוצה להמליץ לכל הבנות שלא אוהבות את המרגש של כיסוי המייקאפ על הפנים, בדקתי מספר מוצרים שנותנים מענה כפול:
הגנה מפני השמש+כיסוי עדין וכייפי לפנים. זה לא ממש מייקאפ וזה לא ממש קרם לחות עם הגנה,
זהו שילוב של שניהם וההבדל שנאה לעיין שאת שמה אותו הוא עצום למרות כיסויו העדין.

המוצר הוא :דמי מייקאפ של אנה לוטן הנקרא Liquid Gold :
הקרם החביב הזה מכיל מקדם הגנה 30SPF,,תכולתו 100 מיל  הוא נלחם בתופעות הזדקנות העור, משקם נזק סביבתי ותומך בהתחדשותו הטבעית הוא מתאים לכל סוגי העור . הגדולה שלו שהוא כמעט לא מורגש על העור,לא דביק,נספג מהר ונותן כיסוי עדין של מייק אפ לאלה מאיתנו שלא רוצות את מראה ה"מסכה" ואוהבות מראה עדין ונקי.
אני אישית משתמשת בו ביום יום ומקבלת מחמאות רבות . מספיק שאני מורחת אותו על הפנים ומניחה קצת סומק ואני נראית מצוין. ובערב שאני רוצה כיסוי קצת יותר מאסיבי אני עדיין משתמשת במייקאפ רגיל.

מומלץ ביותר ,המחיר גם כן סביר ונע סביבות ה100 ש"ח מספיק להמון זמן.
איפה להשיג? דרך חנויות שמשווקות אנה לוטן באינטרט יש המון...
אז קדימה בנות משתלם ביותר.


liquid gold אנה לוטן


תגובה 1: