יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

כשבא לי על תכשיט לציפורניים


כחובבת לקים מושבעת אני אוהבת להתנסות בצבעים שונים ובלקים של חברות שונות. עד היום המנצחים שלי במבחינת איכות אלו :ESSIE ו O.P.I . תם מבחינתי העידן של הלקים ב10 שקלים ואני גם לא אציין את שמם אלא פשוט אגיד באופן ברור וחד משמעי שאין מה להשוות. 
אין מה להשוות את הצבעים , אין מה להשוות את העמידות ואין מה להשוות את המריחה אלו מבחינתי 3 הקריטריונים שלק צריך לעמוד בהם ואם לא, הוא פשוט לא נכנס אליי לקולקציה ויש לי המון !
קולקציית הלקים שחדשה של O.P.I נקראת קולקציית "ג''ימס בונד" קולקציה שמכילה 12 לקים כולם מנצנצים על גבול התכשיט, עם הלק הזה על הציפורניים את פשוט מרגישה זוהרת...ממש כוכבת קולנוע בסרט.
גולת הכותרת של הקולקציה: כיסוי של זהב,הראשון מסוגו אי פעם ובהשראת העולם של 007 "האיש עם אקדח הזהב" טופ בבקבוק אחד וארוז בנפרד, עשוי זהב 18 קראט לשכבה עליונה. בקולקציה עוד גוונים רבים ומיוחדים כגון אדום,סגול,ירוק ושילוב של כמה צבעים יחד אם בא לכן על חגיגת צבעים . 
המחיר לצרכן 65 שח . מה לעשות שוב ,על איכות משלמים, הוא כבר שבוע על הידיים שלי ולא מראה סימני עזיבה!
המחיר של טופ הזהב הוא 220 שח למי שרוצה ללכת עם העניין עד הסוף

מסרב לעזוב, לק מתוך הקולקציה של גימס בונד בצבע זהב, על ציפורני





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה