יום שישי, 2 בנובמבר 2012

קז'ואל איכותי בספרינגפילד

כשליאת אשורי מתפעלת כל כך מהקולקציה של החברה הספרדית "ספרינגפילד" אפשר לקנות בשקט.
לפני מספר ימים השיק המותג את קולקציית החורף שלו ,בהנחיית הסטייליסטית ליאת אשורי שלא הפסיקה לשבח את המותג באמצעות מילים והדגמות. הקולקציה אכן נראית איכותית למדיי, לא טרנדית בכלל, כזו שתוכל לשמש גברים ונשים אפילו מספר חורפים.

שתכנסי לחנות הקרובה לביתך באחד מבתי הכולבו של המשביר, שהרי חנויות ספרינגפילד נמצאת כיום רק בתוך המשביר, הבגדים שמולך לא יצעקו "הגעת למעוז הניטים והעור" שלא כמו בחנויות אחרות העונה. הפריטים שם הם יותר קלאסים מעודנים ובעלי גימורים ללא רבב. 
אני אולי לא אכנס לספרינפילד על מנת לחפש שמלת ערב לארוע נוצץ אבל בהחלט כן ללבוש קז'ואל כיפי ונעים ביותר. מבחינת צבעים נמצא שם את צבעים יחסית סולידיים שחור ,ניוד, חום, אך הצבע החזק החורף הזה בספרינגפילד הוא צבע הטבק .
מבחינת המראה ישנם שם שילובים בין רטרו לעכשווי,מינימליזם ואפילו וינטג'. כן כן... וינטג' גם בספרינגפילד השנה.
נראה לי שזה החנות היחידה שכמות הפריטים מכותנה אצלה עולה על כמות הפריטים הסינטטים ולכן סביר להניח שאני אמצא המון אפשרויות למלתחה שלי מאחר וקשה לי מאוד עם כל הסינטטיקה הזו שרווחת כבר כמה שנים טובות.
מה לעשות אני בן אדם של כותנה? מה תעשו לי?!
המותג פונה בעיקר לגילים 25-35 אבל בהחלט יש מקום לסטייה. ההשראה היא אורבנית, קלילה, נינוחה וצבעונית והגזרות מחמיאות ביותר. לה הזכרתי שהמותג פונה גם לגברים ואני בעצמי רכשתי מספר פריטים לבן זוגי כי לא יכולתי לעצור את עצמי בשיטוט בין מדפי הגברים.
כמובן אקססוריז משלמים כגון: תיקים ,צעיפים,שרשראות, חגורות, גרביים ואפילו פיג'מה לגברים(נראית נעימה למדיי). 
אז איך לסכם את הדברים:
אם את בחורה קלאסית ,מעודנת, אוהבת איכות ולא מתה על ניטים ועור גשי למשביר הקרוב למקום מגורייך וחפשי את ספרינגפילד ואם את כבר שם, קחי איתך את הגבר שלך בלבוש נוח להחלפה, תכיני אותו, הוא הולך למדוד כמה וכמה פריטים שאני בספק אם בכלל ירצה לחזור לאווטפיט איתו הגיע לחנות .













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה