יום שלישי, 20 בנובמבר 2012

נותר רק להמתין לשבוע האופנה הבא...

שבוע האופנה שהתקיים בשבוע שעבר במתחם התחנה השאיר בי טעם של עוד. לצערי הספקתי להגיע רק ליום השלישי שלו, בעצם היום האחרון שלו מה שהותיר בי תחושת החמצה. לא בכל יום אני זוכה לשבת בשורות הראשונות של תצוגות אופנה של המעצבים המובילים בארץ ולהרגיש חשובה!. מחוץ מהתצוגות עצמן גם בחוץ ברחבת מתחם התחנה הכל לבש אופנה, מגוון אנשים מהתעשייה בארץ וגם בחו"ל עטו על עצמם את מיטב האווטפיטים כך שכל הסיפור הזה היה ממש תאווה לעיני בלוגרית אופנה כמוני ואכן קבלתי המון השראה ! הכרתי אנשים חדשים, והכרתי גם בלוגרים שלא יצא לי להיתקל בהם מחוץ לכותלי האינטרנט, חוויה מגניבה בשל עצמה. 
התצוגות אליהן הלכתי הן התצוגות של ירון מניקובסקי ואופיר דאהן ואם לסכם הן היו מרהיבות ! 
לקח לי שעות להחליט מה אני לובשת כי אירוע כזה לא מתקיים כל יום וחייבים לכבד את המעמד, אז הפכתי כמעט את כל ארון החורף שלי שגם ככה הפוך כי עוד לא ממש חורף וגם כבר לא קיץ, לבסוף דגתי את "ההופעה המכרעת" ג'קט וינטאג' שחור מקטיפה עם נצנצים, חצאית מקסי שחורה של זארה, גרביי תחרה, תיק וינטאג' שחור, שרשרת אבנים שחורה שנקנתה בשוק הכרמל ונעל שחורה גם היא של זארה. התמונות לא יצאו משהו בגלל שצילמתי באייפון והאמת הגיע הזמן לקנות מצלמה אבל אפשר להתרשם מהאווירה האופנתית .
מצפה בקוצר רוח לשבוע האופנה הבא שיתקיים מתי שהו בקרוב















תגובה 1: